Note fondée sur 963 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Tout est parfait à l’établissement même. Attention. Expédia mentionne que c’est une chambre pour 4… alors qu’il est question d’une chambre avec un seul lit king. Les gens de l’hôtel ont vraiment été gentils de nous donner la bonne chambre, mais il y a erreur sur le site Expédia. La chambre réservée indiquait pour 4, impossible d’y dormir avec 2 adultes et 2 enfants. Alors imaginez avec 4 adultes. Il faut sélectionner la suite. Cela dit, quand on réserve sur Expédia, on est certain que ce que l’on nous offre est ok pour le nombre de personnes. Je croyais que la chambre venait automatiquement avec un sofa lit. Ce n’est pas le cas. Sinon, tout était parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Marco, Gestion de l’hôtel
Hi Roxanne,Thank you for the feedback you shared with us during your recent stay at the Fairfield by Marriott Arundel Mills. I am glad to learn that our team was able to rectify and resolve the room type issue you had when you checked in at the hotel. We hope that you will continue to choose our hotel when you travel back to the Arundel Mills area.Many thanks!
par Philippe
Publié le 17 oct. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2016 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello,
Thank you for sharing your experience at the Fairfield Inn & Suites Arundel Mills BWI Airport. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. Thank you again for your time and come visit us again soon!
Management
par un voyageur de Sherman Oaks
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par John C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our survey and sharing your positive experience with us. your feedback means a lot and will help us continue to improve. We truly appreciate your support.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par John C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our survey and sharing your positive experience with us. your feedback means a lot and will help us continue to improve. We truly appreciate your support.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par John C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our survey and sharing your positive experience with us. your feedback means a lot and will help us continue to improve. We truly appreciate your support.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par John C., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our survey and sharing your positive experience with us. your feedback means a lot and will help us continue to improve. We truly appreciate your support.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par John C., Gestion de l’hôtel
Grant, thank you for sharing your experience of our hotel. The team would be happy to know that your stay with us went well.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
I loved everything and everyone. The staff was polite when i walked through the front door. The rooms was nice, clean spacious. I would definitely recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par John C., Gestion de l’hôtel
Tanya, Thank you for sharing your experience of our hotel. I will let know the entire staff know how happy you were on your stay with us.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
I enjoy my stay , the room was nice,the front desk service was excellent, breakfast could be better, the shuttle service was great to have
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par John C., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us. The front desk team will be happy to know that you are pleased with their service.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
They let me check in early. Much appreciated!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par John C., Gestion de l’hôtel
Mr. Jason, Thank you for taking the time to share your experience of our hotel. I will share this survey to the front desk team as a way to celebrate a satisfied guest.