Note fondée sur 800 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Air climatisation non fonctionnel seulement ventilation. Sécurité dans stationnement à améliorer une des voiture s’est fait voler ses pneus aussi incroyable que cela puisse paraître
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2023 sur Expedia
La proximité de l’autoroute.
Je n’ai pas apprécié devoir débourser un dépôt de 100$ même si déjà payé à Expedia.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2023 par CHJ, Gestion de l’hôtel
I apologize that the 100 cash deposit was not explained to you. We do try to advertise this and it should be returned to your card with-in 2-5 business days of check out. I am also sorry to hear about the problems you experienced with the room. They will be addressed. We hope that you will come visit us again so that we can show you that this was an isolated incident.
par un voyageur
Publié le 19 déc. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2022 sur Expedia
Près de la route 95 facile pour s'y rendre
Moins aimé,chauffage fait du bruit,et des taches sur les tapis.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2022 par HIA, Gestion de l’hôtel
Thank you for compliments on our location and your feed back regarding the room. Your issues will be addressed.
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 mars 2020 sur Expedia
Restaurant sur place
Près de la i95
Propreté
Personnel courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure hosting you at Holiday Inn Columbia East-Jessup. We are glad to know you liked our on-site restaurant, convenient location, and cordial staff. We value your business and look forward to your next visit.
Adrian Hughes,
General Manager
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fabulous rating, and for letting us know your stay at Holiday Inn Columbia East-Jessup was exceptional. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again soon.
Adrian Hughes,
General Manager
par un voyageur de Baltimore
Publié le 19 janv. 2020 sur Expedia
Tes propre bon déjeuner café très bon. Chambre excellente endroit pratique près de
La 95 parfait
Pour un cours séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Linda, thank you for the excellent review of your stay at Holiday Inn Columbia East-Jessup. We appreciate you pointing out our convenient location and comfortable accommodations. It is also pleasing to know you had a pleasant dining experience at Spurrier's - American fare and regional cuisine. We are happy you enjoyed your time with us, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience!
Adrian Hughes,
General Manager
par un voyageur de Laval
Publié le 23 nov. 2019 sur Expedia
Courtoisie du personnel
Accueil moyen
Bon petit déjeuner
Propreté de la chambre laisse a désirer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We are happy you liked our helpful staff as well as the breakfast we offer. However, we regret you were not completely satisfied with your stay and are sorry for the cleanliness issues you had in your room. We have addressed this with our housekeeping staff, and we are confident this will not be repeated. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.
Adrian Hughes,
General Manager
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Alain, thank you for rating your stay at Holiday Inn Columbia East-Jessup. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
Adrian Hughes,
General Manager