Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Superbe hôtel

Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Superbe hôtel les gens sont très sympas ménage fait quotidiennement petit correct et bon rapport qualité prix le seul default la piscine était sale à 3 reprise pas de nettoyage sinon cela reste un très bon hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear Youssef, Thanks for taking the time to review our hotel. We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience of the pool. We appreciate you bringing your concerns to our attention and have passed them on to the proper department. We hope to see you again on your future travels back to Laurel MD. Sincerely, Management
4 sur 5
par un voyageur

Super et bon rapport qualité prix

Publié le 31 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear Myriam, Thanks for taking the time to reveiw our hotel. We appreciate your feedback. Sincerely, Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
We chose this hotel because of the pool. The pool was close during our stay. Just before Platsburgh, we were in a Holiday Inn in Laurel and the pool was close too. So 2 Holiday Inn in our trip and 2 close pool. We paid for hotels with pool and don’t have pool. Next time, we will pay less in an hotel without pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear Lucie,Thanks for taking the time to review our hotel. We apologize for inconvenience. When we do close our pool, we notify guest with an automatic email sent out to guest, we shut ours down due repainting the hot tub and changing out the sand filter. We apologize for any inconvenience, Sincerely, Managment
5 sur 5
par un voyageur

Wow!

Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Le personnel était vraiment accueillant et sympathique. L'hôtel était propre et confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express LAUREL.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn Express, and if I can be of assistance to you, please contact me directly.Sincerely,Jason Garcia Operations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Plus que moyen

Publié le 16 juill. 2023 sur Hotels
La piscine les appareils sont rouillés les sols limite propre les fonds plafonds en mauvais état et le pire se sont les gens qui se baignent sans gêne tout habillé et en sortant sans même se sécher et ainsi mouiller les moquettes et les ascenseurs et le personnel ne dit rien. Nous avons réservé. Pour 6 soit disant deux lits de 3 places mais à peine pour deux et un canapé lit. Dommage cela aurait pu être mieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express LAUREL.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance to you, please contact me directly.Sincerely,Jason Garcia Operations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2020 par Elubia Trujillo, Gestion de l’hôtel
I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon.
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Tres bien

Publié le 20 janv. 2018 sur Expedia
Tres propre. Excellent dejeuner. Chambre confortable a seulement quelques minutes de la 95 donc pas de bruit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Clean and Convenient

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
My husband and I stay here everytime we visit a sick relative that lives close by. The rooms are clean, and we love the pillows. Breakfast is an added bonus. THe only complaint is the TV. There is just something not right about the guide.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel we appreciate your feedback and will be sure to look into the channel guide. We appreciate your continued loyalty. Sincerely, Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Really clean and very attentive when we asked for help. I stayed with family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear Kenia, Thanks for taking the time to provide us with your feedback. We appreciate your comments and love hearing about your positive stay. We hope to see you again next time you’re in town. Sincerely,Management