Note fondée sur 922 évaluations de clients

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4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Bon rapport prix centre Baltimore

Publié le 6 août 2018 sur Hotels
Super localisation au Port de Baltimore. Aperçue sur le Port. A pied 150m. Bon confort - salon chambre cuisinette. On a passé un super moment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2018 par Joshua Gehman, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to give feedback about your most recent stay with us! We hope to see you the next time you find yourself in Baltimore!
1 sur 5
par un voyageur

médiocre

Publié le 22 août 2017 sur Expedia
Pour : rien
Emplacement : seul l'emplacement de cet hotel est intéressant
hôtel très vieillissant petit déjeuner très insuffisant et ensemble des aliments proposés très médiocres aucun plaisir de séjour
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Air in the room was stale on entry and the AC quality was poor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Trudie, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Trudie, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Not a 5 star hotel but good location with a lot of activity
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Trudie, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Kiesha Henry, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us and completing the survey. I am glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Kiesha Henry, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I appreciate you taking the time to complete the survey. Thank you for choosing our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Kiesha Henry, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I appreciate having you as our guest. Thank you for completing the survey.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Kiesha Henry, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am delighted that you enjoyed your stay with us. Thank you for you survey and I look forward to your next visit.
1 sur 5
par un voyageur de union city

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The area was very nice., walkable to nearly all restaurants and shops. I have traveled a lot, stayed in airbnbs and hotels and this hotel was the worst I have been. The Hotel was not to my standards. Cleanliness was my biggest issue. Blood stains on the carpet and sheets. Pablo, however, has been the only redeeming attribute this hotel has to offer. He is very helpful and attentive to the guests. Someone shirtless from the streets, not a guest tried to get inside the elevators last night. A very scary situation but the security caught him before he can get in. How do he get inside the hotel? I hope you can make changes soon to keep guests happy and safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Kiesha Henry, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I am truly sorry your experience did not meet your expectations. I appreciate you taking the time to note your concerns.