Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Not nice

Publié le 23 mars 2023 sur Hotels
We stayd only one night. Did not like it. Very loud place, there was some old cigarette in the bathroom floor. For one night it ok.
1 sur 5
par un voyageur

Bad service

Publié le 10 juin 2021 sur Hotels
this hotel very very bad service..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2021 par Dan, Gestion de l’hôtel
Hi, Borkat! Thank you for spending your valuable time to rate us. As per the feedback, we can see that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our continuous efforts to improve our services. Regards, Dan
4 sur 5
par un voyageur

Nice Hotel

Publié le 8 janv. 2020 sur Hotels
nice and wonderful staffs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2019 sur Expedia
Mosquitoes very annoying the rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2019 par Joey, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us positively, It is so disheartening to see our valued guest unsatisfied with our services. We will surely work upon the shared feedback to improvise our services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2019
The location is great for getting around towm. The bed was comfy and the shower hot. Thats really all that matters. The staff were polite and gave me my wakeup call (knock) as requested.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par Edward, Gestion de l’hôtel
Delighted to hear your words of praise! We’ll ensure to provide the consistent service when you visit us next time. Have a pleasant day ahead :) Regards, Edward
5 sur 5
par un voyageur

Lovely staff

Publié le 25 juill. 2019 sur Hotels
Relaxed atmosphere. Lovely staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par Charles , Gestion de l’hôtel
Thank you for the appreciation Heather, We hope to give you a consistent service every time. Regards, Charles