Note fondée sur 2 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,0 Propreté de la chambre
1,0 Service et personnel
1,0 Confort de la chambre
1,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
No toilet paper, no reception counter, have to collect the room key from another building about 3km away from the hotel room. Pillow got smell, rotten pillow
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Juliana! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Shahril! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.