Note fondée sur 516 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
A basic and tasteless place
Publié le 28 juin 2024 sur HotelsBasic international hotel in serous need of a complete refurbishment. Rooms are quite poor, both for the design and equipment. The only good thing is that it is central.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Miriam Wolber, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin,Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear that your recent experience did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.We appreciate your comments regarding the need for refurbishment and the room design and equipment. Rest assured, we take guest feedback seriously and will use your input to identify areas for improvement.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing an improved experience that meets your expectations.Yours sincerely,Miriam WolberGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 30 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2022 par Paula Munoz, Gestion de l’hôtel
Dear Revet, Thank you for taking the time to complete the survey. We appreciate your support and look forward to welcoming you back soon.Best regardsPaula MunozDirector of Sales & Marketing
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2019 par Paula Munoz (Director of Sales & Marketing), Gestion de l’hôtel
Dear Jerome, thank you for your feedback and we are delighted to know that you have enjoyed your stay. We look forward to the opportunity of welcoming you back soon. Kindest regards, Paula Munoz (Director of Sales & Marketing)
par un voyageur de Paris
Publié le 8 nov. 2018 sur Expedia
Très bon séjour globalement. Proche du centre-ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2018 par Paula Munoz, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel, Thank you for taking the time to share your experience. On behalf of our entire team we thank you for your patronage at the Radisson Hotel Brunei Darussalam and hope to have the opportunity to welcome you back when you next travel to Brunei. Yours sincerely, Paula Munoz (Director of Sales & Marketing)
par Guillaume
Publié le 11 sept. 2017 sur Hotels
par Jean-Pol
Hotel recommandé par JP
Publié le 12 juill. 2017 sur HotelsVue imprenable sur la mer. Chambre spacieuse et recemment rénovée. Mais pourquoi avoir mis le coffre-fort à 10 cm du sol et pourquoi aucune prise électrique dans la salle de bain? La lounge vaut vraiment la peine, service impeccable et généreux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2017 par Paula, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We look forward to welcoming you back soon.
Paula Munoz, Director of Sales & Marketing
par un voyageur
Genial
Publié le 12 août 2015 sur HotelsTrès bien rélation qualité / prix. Personnel trés aimable et gentil (Nurul, Elaine, Arlyn, Ethel, Lhyn, Hi Noraziman....) comfortable, assez bonne cuisine.
Très bien placé pour aller à pied par tout au centre ville. On garde un super souvenir.
par un voyageur
bon compromis
Publié le 25 juin 2015 sur HotelsBon choix d'hôtel pour Brunei car peu d'offres. Un peu décevant pour un Radisson. A 10 minutes à pieds du centre ville.
Recommandé
pour Voyageurs d’affairespar Issa de France
Un bon hotel, avec besoin d'un coup de jeune
Publié le 10 janv. 2013 sur ExpediaBon hotel, j'y retournerai si je ne trouve pas chez l'habitant ou un appart privé.
Tres bon conseil.
Les defauts : il est plutot vieux, assez defraichi, ca ne ruine pas le sejour mais c'est un peu decevant. La salle de bain n'est pas assez fonctionnelle a mon gout. Les services de l'hotel sont peu nombreux.
Bonne nouvelle, l'hotel etait en renovation a mon sejour, c'est de bonne augure,
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Miriam Wolber, Gestion de l’hôtel
Dear Chikako,Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had such a positive experience with us. Your kind words mean the world to our team, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay soon!Yours sincerely,Miriam WolberGeneral Manager