Note fondée sur 266 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Grenoble

Hotel très accuillant, un excellent séjour

Publié le 21 août 2018 sur Expedia
Pour : Personnel gentil et serviable, hotel calme, propre
Chambre spacieuse, propre, très calme. Personnel de la réception très gentil, serviable et parlant bien anglais. Le petit déjeuner est copieux et il y en a pour tous les gouts. Le restaurant est bien. Le tout a un prix très raisonnable. Bref une excellente adresse pour un séjour à Bandung.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2018 par Intan Pujawati, Gestion de l’hôtel
Dear Fred38, Merci d'avoir pris un peu de votre temps précieux pour partager votre expérience lors de votre séjour au Novotel Bandung. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié notre excellent service et nos excellentes installations, notre personnel est prêt à vous servir 27/7. Merci beaucoup d'avoir donné à un autre voyageur une raison de séjourner chez Novotel Bandung. Je pense que vos informations détaillées seront très utiles pour eux. Nous sommes heureux de savoir que votre récent séjour est devenu une expérience formidable à partager. Revenez bientôt et nous nous amuserons encore plus à Bandung Cordialement Intan Pujawati Directeur général
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé par rapport aux accès en ville

Publié le 10 avr. 2018 sur Expedia
Hotel calme malgré le nombre de chambre , très bon accueil aux moments des ckeck-in et Check-out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2018 par Intan Pujawati, Gestion de l’hôtel
Cher Anonyme Merci pour cette merveilleuse critique, nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un merveilleux séjour chez nous. J'aime vraiment le titre ainsi que la façon dont vous décrivez notre hôtel. Vous avez tout dit et je ne pense pas devoir ajouter quoi que ce soit. Confiance que nous vous reverrons. Meilleures salutations, Intan Pujawati Directeur général
3 sur 5
par un voyageur

Not far from the airport

Publié le 13 août 2013 sur Expedia
Pour : Easy reach to the airport
Contre : Dark room with a terrible smell
When we arrived we were given a dark room with a terrible smell and when I asked if we were brought into a smoking room the bell boy replied me that there is no smoking room in this hotel. I asked him if we could change into another room non smelly, the bell boy contacted the receptionist to ask it for me and then after a few minutes we were upgraded into a bigger and cleaner room. Good service overall especially to the bellboy of this hotel, thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2015 par Marak, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam, Warmest Greetings From Novotel Bandung....! Thank you for sharing your experience on this on-line forum. We learn an important lesson from your input. We do really apologize for the inconvenience caused. And finally, we really happy that you end up with satisfaction stay with us. My Team and I hope to have the opportunity to welcome you back to Novotel Bandung some time in the future. Sincerely Yours, Marak Setiadi General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Siswanto, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. / Mrs. Nobuyuki ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bandung. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Siswanto - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Dingwei,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bandung. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,SiswantoRooms Division Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Siswanto - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Patricia,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bandung. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,SiswantoRooms Division Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Siswanto, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Misa,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bandung. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
Decent hotel for a few nights.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Siswanto, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Marlon,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bandung. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Novotel Bandung, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Fuchuan,Thank you for the rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Regards,Siswanto - Room Division Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2023 sur Expedia
So far so good..peaceful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2023 par Siswanto Room-Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Mohd Safwan Zaki,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bandung. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,SiswantoRoom Division Manager