Note fondée sur 169 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Perfect stay

Publié le 14 août 2023 sur Hotels
Everything was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest, Thank you for leave us good review. We would love to welcome you in near future.Best Regards,Harris,DIgital Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest, Thank you for leave us good rating. We would love to welcome you in near future.Best Regards,Harris,DIgital Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Wonderful for families
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued CostumerThank you for taking the time to leave us a review! We are so glad to hear that you enjoyed your experience with us and we would love to have you back soon!Sincerely,Harris, Digital Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
I love the breakfast and swimming pool, beautiful hotel. I highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Angnes,Thank you for the positive review! We are delighted to hear that you had such a great experience. We’re especially pleased that you enjoyed our swimming pool, facilities and the quality of our breakfast. We look forward to seeing you again soon!Best regards,Harris, Digital Manager
5 sur 5
par un voyageur

素晴らしいホテルでした(^^)/

Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
一歩中に入ると静かで市内の喧騒から解放される素晴らしいホテルでした。 ありがとうございました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest,Thank you for your positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your experience with us and we would love to have you back soonHarris, Digital Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest,Thank your for left us the perfect point. . We look forward to seeing you again soonBest Regards,Harris, Digital Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great Stay when in Bandung

Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
One of the best hotels I've ever stayed in. I love Sheraton in general. But this particular Sheraton makes me feel so homey and comfortable. Beautiful decoration, spacious room, comfy bed, clean bathroom with lots of amenities, literally I can find everything I need in the bathroom. Friendly and helpful staff. I love the smell of the lobby area. They had this very nice smell coming out of their aromatherapy diffuser. They gave a yummy welcome drink too as you checked in. Too bad I only stayed for a night. I will come back and stay longer next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par Harris, Digital Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Renny,Thank you so much for your kind words! We really appreciate your positive feedback and it was great to have you as a customer. We look forward to serving you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Good location Excellent service

Publié le 23 août 2023 sur Hotels
Good location Excellent service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guests, Thank You for leave us the best point, We would love to welcome you in near future.Best Regards,Harris, Digital Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest, Thank you for leave us good points . We would love to welcome you in near future.Best Regards,Harris,DIgital Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We apologise that your stay was not what you expected. We would like to learn more about your experience, so we can work to improve. Could you please provide us with more details about what went wrong? We value your feedback and hope to make it right!Best Regards,Harris,DIgital Manager