Note fondée sur 850 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Je retournerais à la même hotel sans hésiter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Emma - Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre-Luc,Thank you for taking the time to review your stay at the Peaks Hotel & Suites. We're happy to hear you enjoyed your stay . We'll be sure to pass your kind words on to our team.We look forward to welcoming you back, hopefully in the near future.
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Peaks Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Ann-Marie,Thank you for taking the time to leave us your kind feedback.We're happy to hear you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back, hopefully in the near future.Sincerely,Front Desk team
par un voyageur de Boucherville
Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Deception: Pas d’espace de travail dans la chambre, des drains de douche bloqués et des fenêtres non étanches vs le froid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Emma - Front Desk Supervisor , Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for taking the time to leave us a review. We take our Guests' feedback and concerns seriously, as we always want to improve and offer a memorable experience. We're sorry to hear that we fell short of your expectations regarding the room and should you stay with us again, please don't hesitate to let us know if you require anything like a desk, so that we can find a solution for you. We have passed your comments on to our management team and will be taking steps to better this in the future. We hope you enjoyed your stay despite these issues and hope to see you again soon. Sincerely,Peaks Hotel & Suites Team
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Bel hôtel bien situé. À proximité de tout: navette pour le ski, boutiques, restaurants, épicerie, liquor store. Très propre. Accueil impeccable. Stationnement intérieur pratique et sécuritaire. Excellent rapport qualité/prix. Je recommande fortement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Goncalo, Peaks Hotel & Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Genevieve, Thank you for taking the time to leave us your kind review. We're happy to hear you enjoyed your stay and appreciated our amenities and location. We'll be sure to pass your kind words on to our team. We look forward to welcoming you back, hopefully in the near future. Sincerely, Front Desk team
par un voyageur
Publié le 6 déc. 2023 sur Expedia
Ds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Peaks Hotel & Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Jeoffrey,Thank you for taking the time to rate your stay. We're happy to hear you enjoyed your time here at Peaks Hotel & Suites. We look forward to welcoming you back, hopefully in the near future.Sincerely,Front Desk team
par un voyageur
Publié le 29 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par Peaks Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,Thank you for taking the time to fill out our survey. We're happy to hear you enjoyed your stay here with us at The Peask. We'll be sure to pass your kind review on to our team.We look forward to welcoming you back, hopefully in the near future.Sincerely,Front Desk team
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2023 sur Expedia
Ce qui est plaisant est que le tout est sans contact si on le veut. L'application est superbe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2023 par dan, Gestion de l’hôtel
We're happy to hear you enjoyed your stay and appreciated your feedback. We'll be sure to pass your kind words on to our team.We look forward to welcoming you back, hopefully in the near future.Sincerely,Front Desk team
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
Emplacement près des restaurants et boutiques
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par Peaks Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Carmen,Thank you for taking the time to fill out our survey. We're happy to hear you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back, hopefully in the near future.Sincerely,Front Desk team
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2022 par Daniel Stoddart, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,Thank you for taking the time to fill out our survey. We're happy to hear you enjoyed your stay and appreciated feedback. We'll be sure to pass your kind words on to our team.We look forward to welcoming you back, hopefully in the near future.Sincerely,Front Desk team
par un voyageur
Publié le 4 août 2022 sur Expedia