Note fondée sur 960 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Amara Bangkok Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your recent experience with us. Your feedback is indeed important and it is shared with our team for improvement while enhancing your future experience. Best regards,
2 sur 5
par un voyageur

Decevant

Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
Pas de douche chaude pendant plus de 20 minutes, pas possible de se laver. Piscine toute petite avec très peu de transat. Piscine prise d’assaut avec l’eau trouble, hôtel rempli d’influenceurs qui se prennent en photo dans la piscine pendant des heures vous rendant l’accès quasi impossible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Amara Bangkok Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time in sharing your feedback, regarding your recent stay with us.Please know that we take your feedback very seriously, and our team will be sure to work on the improvements needed.Once again, thank you for sharing your constructiveBest regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par The Amara Team, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for your rating on Expedia. We're pleased that your stay with us was worthy of 4 out of 5 stars. If there's anything specific you would like to share about your experience or ways we could improve to make your next visit a 5-star stay, we would love to hear from you.We value your feedback and look forward to welcoming you back to strive for that perfect score.
3 sur 5
par un voyageur

Juste pour la vue du Rooftop…

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Arrivés à l'hôtel à 9h00, nous avons dû attendre jusqu'à 14h00 pour obtenir la chambre, malgré notre proposition de payer un supplément pour l'obtenir plus tôt. J'avais pourtant écrit à l'hôtel plusieurs semaines auparavant pour les prévenir(message à la réservation aussi). Jusque-là, ça passe encore. Cependant, en arrivant dans notre chambre à 14h30, nous avons découvert qu'il n'y avait qu'un seul lit, alors que nous sommes deux adultes et un enfant de 10 ans. C'était le début des allers-retours entre la réception et les chambres. Finalement, après 1h30 d'échanges, on nous a informés qu'ils n'avaient que des lits doubles ou des lits simples de 110cm, et que notre réservation via Hotels.com était ainsi. La seule option restante était de payer un supplément de 1750 bahts, soit 45€ par nuit, pour obtenir un lit d'appoint dans notre chambre pour notre fille ! impossible de joindre Hotels.com, comme d’habitude, et avons ainsi perdu notre après-midi (voire la journée avec la chambre non prête) pour au final devoir accepter de payer le lit supplémentaire avec une prétendue "remise". C'est une véritable prise d'otage! Il faudrait rafraîchir le Rooftop car la peinture s’écaille il n’y a pas beaucoup d’entretien…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par The Amara Team, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas, Thank you for taking the time to share your experience following your stay at Amara Bangkok. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your visit.We understand that waiting for your room was not ideal, especially after making prior arrangements for an early check-in. Please know that we try our best to accommodate such requests, but unfortunately, we are sometimes limited by the availability of rooms.Regarding the room configuration, we regret the misunderstanding concerning the bed arrangement for your family. We strive to accurately communicate booking details from third-party platforms like Hotels.com; however, it seems there was a discrepancy on this occasion. We acknowledge the frustration of the situation and the inconvenience caused by the unplanned expenses for the additional bed.Please rest assured that we will take your comments seriously and look into our communication and coordination with third-party booking services to prevent such situations in the future.Regarding your feedback about the rooftop maintenance, we are grateful you brought this to our attention. We uphold high standards of upkeep and will inspect the area immediately to address and rectify the concerns you have raised.Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us. We hope that we will have another opportunity to welcome you and provide you with the exceptional experience that you expect and that Amara Bangkok is known for.Once again, we apologize for the shortcomings during your stay and truly hope to regain your trust in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

beau séjour à Bangkok

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Bel hôtel, agréable et bien situé. Proche des grandes artères et métro (moins de 10mn à pied). Très jolie piscine sur le toit, avec belle vue sur la ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par The Amara Team, Gestion de l’hôtel
Dear Frederique, We sincerely appreciate your kind words about your stay at our hotel. It's truly gratifying to hear that you found our establishment beautiful and pleasant, as well as conveniently located close to major transport links and the metro.We're delighted that our rooftop swimming pool and the stunning city views it offers have left a positive impression on you. Ensuring our guests enjoy their time with us is our top priority, and we're thrilled that we could contribute to making your visit memorable.Thank you for choosing our hotel for your stay. We look forward to the opportunity to welcome you back and offer another enjoyable and comfortable experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
L’hôtel est agréable avec un personnel aux petits soins.Malheureusement, le métro San Yan est à 900m et pas très pratique quand on veut rejoindre l’hôtel à pied. Pour dîner à l’extérieur, il y a bien quelques restaurants mais la rue est peu fréquentée le soir. On peut dîner plus loin dans un mall mais à 900m ou à l’hôtel bien sûr.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par The Amara team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review of our hotel. The next time you visit Amara Bangkok please ask our concierge team as they are well-versed in local restaurants and cultural centers which are quite close to the hotel. They would be very happy to accommodate your needs.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Expedia
Rien a redire excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Amara Team Member, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,Thank you so much for your positive rating for your recent visit to Amara Bangkok.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel très sympas.

Publié le 30 déc. 2021 sur Hotels
Hotel très bien situé. Proche d’une station BTS à 10mn à pied. Piscine à débordement sur le toit avec une vue magnifique sur la ville. Le personnel est accueillant et à votre service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par Amara Bangkok , Gestion de l’hôtel
Dear LAURENT, Thank you for sharing your experience from your recent stay with us.The team are happy to read that you thoroughly enjoyed your time here. We hope to welcome you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

2 jours à Bangkok

Publié le 24 nov. 2021 sur Hotels
Notre séjour dans l'hôtel était plutôt satisfaisant (des + et des -). Les + sont sur la propreté, et surtout le service sur lequel ils ont plus que répondu à nos attentes. Les - sont sur les horaires de l'utilisation de la piscine (fermé à 18h) et sur le service au rooftop (pas d'alcool à partir de 21h).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2021 par Sonthiya , Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest Thank you for sharing your experience from your recent stay with us.For non alcholic sell after 9 Pm cause Thai Government are not allowed to sell an alcoholic after 9 pm.hotel follows under their condition. Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2020 par Khitika C., Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Greetings from Amara Bangkok! Thank you for taking the time to rate us. We would appreciate it if you could kindly give us some comments in order to develop our service quality. If there is anything that we can do to make your future visits more comfortable and enjoyable, please feel free to let us know. Once again, thank you very much and we look forward to welcoming you again. Sincerely yours, Khitika C. Amara Bangkok