Note fondée sur 933 évaluations de clients

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4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Cate, Amari Host, Gestion de l’hôtel
Dear Thibaut,Thank you so much for sharing your experiences with us. At Amari Bangkok we continue strive delivering a refine service to all of our guest. We look forward to welcome you back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Ruethairat Rachawaeng, Cate., Gestion de l’hôtel
Dear Alain, On behalf of the entire hotel team members, my apologies for these inconvenient during your stay with us. My attention was drawn to the fact that we failed to live up to your expectations. I have shared your feedback with the relevant hotel teams in order to better uphold our goal to providing an extraordinary experience for you and all guest in the nearest future. We all are looking forward to have you again at Amari Bangkok and prepare everything as your preferences in order to brighten your stay with us. Warmest regards, Ruethairat Rachawaeng, CateAssistant Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Patcharaporn P. (Patty) Senior Assistant Guest Re, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for highest review on Expedia.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
Sejour parfait Toujours au petit soin le personnel Bravo Je reviendrai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Patcharaporn P. (Patty) Senior Assistant Guest Re, Gestion de l’hôtel
Dear Bertrand,I would like to thank you on behalf of the entire hotel team members for taking the time to share your experiences with us. It's always nice to hear encouraging words, especially when they come from the ones that matter the most—you! The hotel team has discussed your remarks in order to appreciate the excellent guest experiences we delivered. I'd like to thank you once more for taking the time to leave a comment. We look forward to meeting you soon. Respectfully, Patcharaporn P. (Patty) Senior Assistant Guest Relation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Très bel hôtel. J’ai même eu droit à un petit gâteau pour mon anniversaires, servi en chambre 😉
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear AGNES,It has been an honor to serve you. Amari Bangkok takes pride in putting their guests first and attending to their needs. What sets us apart from others is our hospitality and service. We constantly aim to satisfy the needs and expectations of our guests. It's always nice to hear encouraging words, especially when they come from the ones that matter the most—you! I would like to thank you once more for taking the time to leave a comment.I hope to have the opportunity to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Alisa C., Gestion de l’hôtel
Dear Julie,I want to express my gratitude to you on behalf of the entire hotel staff for taking the time to share your experiences with us.Hearing encouraging comments is always uplifting, especially when they are from the people who matter the most—you! The hotel staff has discussed your comments as a means to recognize the fantastic guest experiences we provided. I want to thank you again for taking the time to comment.We look forward to seeing you soon.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Plus bien passé malgré le bruit de la climatisation très forte dans la chambre et quelques blattes. Petit déjeuner très très complet