Note fondée sur 935 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Carola Linz, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume,We would like to thank you for choosing to stay with us at COMO Metropolitan Bangkok and for taking the time to rate us on this platform. We are happy to hear that you enjoyed your stay and are looking forward to welcoming you back. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms
par un voyageur
Awesome place to stay
Publié le 20 mars 2024 sur HotelsThis is my new address in Bangkok! I will definitely come back on my next trip in the city.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Carola Linz, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Marc,We would like to thank you for staying with us at COMO Metropolitan Bangkok. We are delighted to hear that you had such a positive experience during your stay with us. Your kind words and loyalty mean the world to us, and we are looking forward to welcoming you back on your next trip to the city. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2022 sur Hotels
I love the Como, have stayed a few times. I was disappointed the bar was closed though & they had not warned me. Also it’s strange for a hotel not to have a restaurant open each evening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2022 par Carola Linz, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at COMO Metropolitan Bangkok once again. We are sorry that we did not meet your expectations on this occasion with some of the outlets not being re-opened since the pandemic. We do appreciate your feedback and have taking it to heart. The Met Bar should not be mentioned on the website or confirmation letter and we will look into this. We do hope though that we will have the opportunity in the near future to announce some changes. We do hope to see you again on your next visit. Please reach out to us directly so that we can ensure your stay is smooth and all information given correct. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2020 sur Hotels
Mon séjour à été hyper positif
Un havre de paix en plein Bangkok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Carola Linz, Gestion de l’hôtel
Dear Emanuele,
Thank you for choosing to stay with us at the COMO Metropolitan Bangkok and for taking the time to write a lovely review.
We hope we will have the opportunity to welcoming you back on your next stay to Thailand.
Kind regards,
Carola Linz
Director of Rooms
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2019 sur Expedia
Service impeccable, petit-déjeuner exquis. La chambre est sobre et confortable. Literie un peu trop ferme, s’il faut trouver un aspect négatif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par Carola Linz, Gestion de l’hôtel
thank you for choosing to stay with us at the COMO Metropolitan Bangkok. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.
Kind regards,
Carola Linz
Director of Rooms
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2018 sur Expedia
par un voyageur
Un vrai palace
Publié le 28 mars 2018 sur HotelsHôtel de très grand standing le
Hôtel de très grand standing bien sous tout les rapport mon hôtel à Bangkok restaurant
Très belle hôtel de grand standing
par un voyageur de Orleans
Bon hôtel mais situation un peu exentrée
Publié le 19 mars 2018 sur ExpediaTrop éloigné des sites touristiques
Mauvaise insonorisation du bâtiment
Offre de restauration limitée
Buffet petit déjeuner passable
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2018 sur Hotels