Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Bon emplacement /nécessite toutefois les taxis pour rejoindre le centre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Alexandre,Merci beaucoup pour votre commentaire positif ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement. Nous comprenons que l’accès au centre peut nécessiter des taxis, et nous sommes toujours à votre disposition pour vous aider à organiser vos déplacements. Votre satisfaction est notre priorité, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt !CordialementResponsable de l'expérience client
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tiengkham,Thank you for taking the time to share your feedback staying at the Grand Mercure Bangkok Atrium. We work extensively to provide our guests with a memorable experience and your feedback encourages us to continue doing so. We always strive for perfection so if there is anything that we could provide to enhance your experience more comfortable on your next visit please do not hesitate to let us know. We truly appreciate your feedback, and we hope to have an opportunity to welcome you back in the near future. Best Regards, Patcharaporn Crutmuang Guest Experience Manager Grand Mercure Bangkok Atrium
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Raphael,We’re truly appreciative of your exceptional rating and the time you took to share your positive feedback. We’re thrilled to hear that you enjoyed your experience with us. Our team strives to deliver exceptional service, and it’s wonderful to know we hit the mark. Thank you once again for sharing your enjoyable experience with superb rating. Our staff looks forward to welcoming you back very soon again.Warm Regards Patcharaporn Crutmuang Guest Experience Manager Grand Mercure Bangkok Atrium
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
GRANDE CHAMBRE BIEN EQUIPEE PETIT DEJEUNER COPIEUX
2 sur 5
par un voyageur de ST AUGUSTIN

Publié le 6 déc. 2023 sur Expedia
3 chambres de réservées, pas une journée sans un soucis. Problème de parodie de douche, nettoyage de la chambre pas correct, pas de papier toilette, souvent oublié, pas de savon ou de shampooing. Évier bouché…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Les chambres auraient besoin d etre refaites Traces sur les murs. Pas de shampoing anotre arrivée etc... Pas digne d un hotel de cette catégorie Impossible d avoir la clef de la chambre communicante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Dominique,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
20' for check in and at 8.15pm, the room was still not ready !! there was a terrible sewage smell in my room during my whole stay. Hotel very old. Would need to be renovated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Michel,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2023 sur Expedia
Grand espace
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Supattra C. Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear YI, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you had a wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2019 sur Expedia
Chambre spacieuse avec une belle vue sur la ville mais pas de chaîne télé française
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2019 par Belle, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for choosing to stay with us and for your review. We are happy to know that you were impressed with spacious room with beautiful city view We look forward to the opportunity to welcome you back again at Avani Atrium Bangkok. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager