Note fondée sur 70 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
73 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Christele

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2015 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 janv. 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Lek , Gestion de l’hôtel
Thank you to stay with us . Hope to see you in the future . Regards, Lullaby in Silom 's team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par Lek, Gestion de l’hôtel
Thank you to stay with us . Hope to see you in the future. Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2019 par Saovaree , Gestion de l’hôtel
Thank you for stay with us . Hope to see you in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2019 sur Expedia
Did not like anything!!! Poorly lit street, dark empty abandoned buildings across street, hotel is old and dated, dark hallways lights work off of motion sensors, you cannot take your room key with you, you must leave your key at front desk when you go out, old broken furniture, small rooms dingy and musty, no curtains just a louvre door, street noise, guest charge, poor tv channels, absolutely horrible!!! A rip off!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Saovaree , Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
3 sur 5
par un voyageur

Soso

Publié le 11 janv. 2019 sur Hotels
Soso
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par Sovaree , Gestion de l’hôtel
Thank you for stay with us . Look forward to see you ..
1 sur 5
par un voyageur

Unpleasant stay

Publié le 12 sept. 2018 sur Hotels
Right from the moment we stepped in, we were met with unfriendly staff. We had unpleasant experiences with a number of them. Will stay somewhere else in Bangkok next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Saovaree , Gestion de l’hôtel
Thank you for your reviews . We will improve our staff . Thank you .
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2018 sur Expedia