Note fondée sur 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Exceptionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Titin, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel,Thank you for sharing your experience with us. I am delighted to learn that you had a wonderful stay and the overall experience met your expectations. Our dedicated staff takes pride in providing exceptional service, and it's great to hear that they made your stay memorable.and we hope to have the pleasure of welcoming you again very soon.Sincerely,Titin SuwanthabGuest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Très bien sauf l'insonorisation

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Conforme à mes attentes. Equipement et prestation à la hauteur. Possibilité de restauration aux alentours, métro proche. Juste quand il y a des évènements dans le quartier les fenêtres n'isolent pas du tout du bruit du démontage toute la nuit !!! PDJ de qualité et bien achalandé. Juste très bruyant des touristes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Titin, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to know that our facilities and services met your expectations. However, we apologize for the inconvenience caused by the noise from nearby events. Your comments are valuable, and we will review our soundproofing measures. We are glad you enjoyed the quality breakfast. Your comfort is important to us, and we hope to welcome you back for a more enjoyable stay. Sincerely,Titin SuwanthabGuest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur de Sainte Marie

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
L’hotel est vraiment propre et tres bien situé, le personnel est très gentil. Par contre, meme si les chambres sont propres, elles ont pris un coup de vieux et il faut vraiment refaire. C’est dommage, sans ça j’aurais mis 5*
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Titin, Gestion de l’hôtel
Dear Thierry,Thank you for your kind words about our cleanliness, location, and staff. We appreciate your feedback regarding the room condition. We will consider your suggestion for future improvements. We hope to welcome you back to Novotel Bangkok on Siam Square.Sincerely,Titin SuwanthabGuest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Titin, Gestion de l’hôtel
Dear MAXIMIN,We truly appreciate your feedback regarding your recent stay. I am glad you were able to enjoy everything we have to offer and look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Titin SuwanthabGuest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Top

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Hotels bien située proche des centre commerciaux et du metro. Petit déjeune varie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Titin, Gestion de l’hôtel
Dear Gianpiero,Thank you for taking the time to sharing your feedback with us. We are delighted to learn that you have enjoyed our convenient location near shopping centers and the subway. Furthermore, we are pleased that you found our breakfast to be diverse.We take your comments into consideration and appreciate you sharing them with us. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future.Sincerely,Titin SuwanthabGuest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Titin, Gestion de l’hôtel
Dear tipha,Thank you very much for your feedback regarding your recent stay. We are so pleased that you had a wonderful stay with us, and we hope to welcome you again in the near future. Sincerely,Titin SuwanthabGuest Experience Manager
3 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 28 oct. 2023 sur Hotels
Hôtel qui aurait besoin de rénovation. Moisissures dans la salle de bain. Très bruyant. Odeur très désagréable d’égout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Titin, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Claude,First of all, Please allow me to express my sincerest apologies for the experience in some aspects that did not meet your expectations. We noted of your constructive comment concerning and already passed these matters to our management team. You can rest assured that we are taking the appropriate measures to ensure we continue to further improve our facilities and services for future guests.Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back with a much-improved experience.Sincerely,Titin SuwanthabGuest Experience Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2023 par Gerald, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for taking the time to give us the rating. I was extremely concerned that we were given a low scores on your review.  I do apologize for any inconvenience you encountered. I would appreciate if you could email us your room number and the date of stay so that we address the issue immediately. Once again, thank you for sharing your feedback. We hope nevertheless that you will consider staying with our hotel in Bangkok whenever your travel plans will bring you back.Kind regards,Gerald Hougardy
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2023 sur Hotels
Pas génial. Hôtel vieillissant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2023 par Gerald Hourgardy , Gestion de l’hôtel
Dear Frederique, I am appreciative of your comments concerning our room condition; please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and this matter has been included in our renovation plan. we look forward to showing you the new product when you next stay with us. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur de BRAS PANON

Publié le 25 déc. 2022 sur Expedia
Super bien placé. bon rapport qualité / prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Sagar Naker, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you to share your experience. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back in Bangkok. Best Regards,