Note fondée sur 35 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

The best hôtel in Kalimantan

Publié le 15 mai 2018 sur Hotels
Super séjour dans cet hôtel que je considère comme le meilleur du Kalimantan. Quasiment fini d'être rénové, les chambres sont grandes et très confortables. Il y a même TV5MONDE, une première en Indonésie. Le service est top. le personnel très sympa. L'hôtel offre même chaque matin à 5h30 une excursion gratuite en bateau pour le marché flottant de Lok Balintan.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2018 par Rio , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Thierry I represent the team, thank you for your support and very good comment for our hotel. We are glad to know that you enjoyed the experience at our hotel. Once again we thank you, we look forward to your return in Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin Rio Haryono General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Novia, Gestion de l’hôtel
Dear Arthur, I represent the team, thank you for your support and positive comments for our hotel. We are happy to know that you enjoyed your experience at our hotel. We thank you again, we look forward to seeing you again at Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin, Tjatur Ariefianto General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par Novia, Gestion de l’hôtel
Dear Yoshiaki, on behalf of the team, thank you for your support and positive comments for our hotel. We are happy to know that you enjoyed your experience at our hotel. We thank you once again, we look forward to seeing you again at Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin.General Manager,Tjatur Ariefianto
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par Novia, Gestion de l’hôtel
Dear Ajimsha, on behalf of the team, thank you for your support and positive comments for our hotel. We are happy to know that you enjoyed your experience at our hotel. We thank you once again, we look forward to seeing you again at Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin.General Manager,Tjatur Ariefianto
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par novia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we are glad you enjoyed the facilities and services at our hotel. Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin awaits your return.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Novia ( FDA ), Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Amine, Greetings from Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin. We are very grateful for your time to provide an assessment and review regarding your visit to Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin. On behalf of the Management of Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin, we apologize if the service and information we provided did not meet your expectations. We have evaluated your criticisms and suggestions directly to the relevant Department to make improvements immediately. Once again we apologize for the inconvenience and we look forward to serving you again in the near future. Best regards, Tjatur Ariefianto. General Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2023 sur Hotels
Arrived 1130 Receptionist told the room is not ready so need to wait and she will i form me At 1230 i think she go to lunch without inform colleague Wait until 1330... i ask counter and they do not know i am waiting.. The room is ready ealier.. Order room service wait for one hours.. food is so so only...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Novia ( FDA ), Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jason, Greetings from Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin. We are very grateful for your time to provide an assessment and review regarding your visit to Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin. On behalf of the Management of Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin, we apologize if the service and information we provided did not meet your expectations. We have evaluated your criticisms and suggestions directly to the relevant Department to make improvements immediately. Once again we apologize for the inconvenience and we look forward to serving you again in the near future. Best regardsTjatur Ariefianto. General Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2021 sur Hotels
깨끗하고 편안했습니다
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2021 par Novia, Gestion de l’hôtel
리뷰를 남겨주셔서 감사합니다. 저희 호텔의 시설이 만족스러우셨다니 다행입니다. Swiss-Belhotel Borneo Banjarmasin이 귀하의 귀환을 기다리고 있습니다.