Note fondée sur 14 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2018 sur Hotels
par un voyageur de Paris
Hôtel bas de gamme
Publié le 7 sept. 2015 sur Expedia
Pour : Rien
Contre : Entretien des chambres
Emplacement : Déplacement pour affaire donc pas eu le temps de jouer au touriste
Hôtel bas de gamme ne mérite pas du tous ses 4 étoiles, mal entretenu (rouille sdb), je déconseille cette établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2018 par GRAND boutique hotel, Gestion de l’hôtel
We would like to clarify that the hotel has been completely reconstructed, we try to make the services better every year and the hotel is here for the guests for 22 years already. In the year 2016-2017 we have completely reconstructed the rooms and added spaces to the hotel, such as the Wellness and Fitness,new Millenium restaurant. Hotel has has been nominated as the best boutique hotel in 2017 in the International Hospitality Award. As the only one in the area, the hotel is an international luxury boutique hotel and a member of the American Chamber of Commerce in Slovakia. If you ever visit us again, we are certain that you would be satisfied with the quality of our services.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Extremely old. No air conditioning. Noisy all day long. Less than the bare minimum. Price should be 20€ per night.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
We have spent one night at the property. The staff was excellent. Receptionist extremely helpful and great to talk to. All staff exhibited the "no problem" attitude!. They all went the extra mile to please us, being helpful, turning on jacuzzi for us even when it was after hours. When checking-in they even gave us choice about room choice without us asking. We also had complementary massage which was so great that I had booked another massage next day. The restaurant and bar looks great with nice atmosfere. The bad? The rooms are little dated. Our shower head needs some fixing. Toiled also needed some fixing as the water was leaking hence it was making the hissing sound in regular intervals to fill in the water so I have ended up to turning the toiled water off for the night. However, although this would be great to fix that did not bother us since overal we felt that we are being taken care of. I believe that if I would ask the staff to fix the above mentioned issues it will be done, I just did not care much since we were there just for one night. I'll be staying in this property again.. ďakujeme
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2020 sur Hotels
Prespať sa dá, ale o 4* nehovorme. Wellness neprístupný, vo vonkajšej vírivke 20 cm vody a voda v nej špinavá. Raňajky opäť bohužiaľ parametre 4* nespĺňali. Inak areál čistý pokosený pekné okolie. Kto si nepotrpí na 4* štandard bude spokojný.
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2019 sur Expedia
perfect location and perfect pricing and perfect rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2019 par hotel, Gestion de l’hôtel
THANKS!!!!!!
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 mai 2019 sur Expedia
Obwohl Superior Zimmer bezahlt wurde nur Standard Zimmer zugewiesen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2019 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Schonen Tag von Hotel,leider konnen wir nicht sehen,welche Reservation das war.Wenn Sie nicht das Zimmer mit Balkon hatten,das war classische Zimmer,mit Balkon deluxe. Wir haben uberprufft,alle Zimmer von Expedia hatten deluxe Zimmer. Grossere ist nur Appartament.Sie konnten uns das auf Rezeption sagen,wir sind immer hier.Wir konnten Ihnen das Zimmer gleich tauschen oder anderes mit Blick auf Fontane anbieten. Es tut uns leid das jetzt sehen wir das.
Viele Grusse
Eva,manager
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2018 sur Hotels
S pobytom sme boli veľmi spokojní.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2018 par Eva, Gestion de l’hôtel
ďakujeme krasne za Vaše hodnotenie,veľmi si ho važime