Note fondée sur 9 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
2 nuits en couple avant Mont Ijen
Publié le 2 sept. 2018 sur HotelsTrès bon séjour, bon accueil, grande chambre vue piscine, grande piscine, un peu loin de la ville, mais avec Grab ou Go-Jeek (Equivalent Uber) pour 3 fois rien vous vous déplacé. Excellent Petit déjeuner varié avec nombreux chois salé sucré. Hôtel bien placé pour réalisé l'ascension du Mont Ijen (environ 1h10 en voiture) j'ai pris un taxi 500 000 IRD pour l'A/R et le standbye sur place, départ vers 5H00 retour 10H00 à l'hôtel j'ai pu prendre le petit déjeuner. Environ 45' en taxi depuis l'aéroport 80 000 IRD sans négocier. Il y a par contre un minaret tout proche donc réveil matinal assuré :-) Wifi rapide.
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2017 sur Hotels
Hôtel sympathique et propre au tarif raisonnable, mais il serait bon d’indiquer qu’ils sont en train de construire une aile supplémentaire et que les travaux commencent vers 8h pour finir à 20h
par mansard de france
Publié le 22 déc. 2017 sur Hotels
cadre paysagé extèrieur bien triste si l'on compare avec le ketapang indah. petit déjeuner trés valable . staff aussi et en plus sympathique
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2019 sur Expedia
朝ごはんのワッフルが美味しかったです。
ロケーションが良いわけではないので、原付レンタルやタクシー等をうまく利用したください。
イジェンアタッカーには休息の地になります。
par un voyageur
Amazing hotel with an amazing staff!
Publié le 6 août 2019 sur HotelsI travel together with my friends. On our way to the Volcano Ijen we slept here. We really loved the gym, the pool, the rooms and everything. To be honest: 10/10 points! But what we loved the most was the great staff, who took care about us. It felt like staying with a big family. Special THANKS to Mr. Angga & his team for his help & support!!!! We will definitely come back! <3
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2019 par Mia, Gestion de l’hôtel
Hello Mr Peta,
Warmest Greeting from éL Hotel Royale Banyuwangi.
We do thank you for your kind review to éL Hotel Royale Banyuwangi. It is our pleasure to read your words mentioning our the service from our professional and friendly staff. We are happy that you can feel our spirit in serving you.
Again, thank you for your kind feedback and it is our hope to have you here again for more memorable experience at Banyuwangi.
Regards,
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2019 sur Expedia
The pool was great. Nice clean rooms. A wonderful reading light.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Good hotel, but service needs improvement
Publié le 9 mars 2018 sur HotelsRooms were good, and in general the service was good. But the hotel is quite sloppy when it comes to Airport pickups and drops. I had notified the hotel well in advance for an Airport pickup, but no one turned up when we landed at the Airport. I called the hotel, and they said they can't send anyone immediately. And when we managed to reach the hotel, the room wasn't really ready for us either.
On top of it all, when we were checking out, we notified them for an Airport drop over 3 hours in advance. The receptionist said they have no vehicles?! I reminded them that the Airport pickup/drop is supposed to be complementary as per their listing, and she said that's subject to availability and we have no availability now. How could they not have any vehicles available for over 3 hours?!
par Paul
El Royale
Publié le 19 juill. 2017 sur HotelsEl Royale has only been open for one month. The Porter proudly told us it was the first 4 star hotel in Banyuwangi. Our room was close to the lift and walkway to meeting room it was noisy until after 1 am. There was no hot water in the room. Being new there are lots of meetings happening so breakfast was outside not in the restaurant. The El Royal has potential and will try again at another time.