Note fondée sur 6 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2023 sur Expedia
This was a convenient place to overnight between Bromo and Bali. The grounds are huge and decorated with beautiful sculptures, and the pool area was large and nicely done. The rooms were fine, but the bathrooms were very dirty- everything needed a good scrubbing, and our bathtub had around 10 dead insects in it when we arrived.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Mirah Hotel & Resort Banyuwangi, Gestion de l’hôtel
Dear Mr / Mrs RebekahThank you for the review given to Mirah Hotel & Resort Banyuwangi, We apologize for the inconvenience, sir / madam, we are very happy that you have spent the night at Mirah Hotel & Resort Banyuwangi, we really hope to be able to welcome you again here on next visit to Banyuwangi.Best Regards,Mirah Hotel & Resort Banyuwangi
par un voyageur de Rotterdam
Publié le 18 sept. 2019 sur Expedia
Heerlijk bijkomen op een rustige omgeving. Het hotel heeft comfortabele kamers waar je ook lekker voor de kamer op het terrasje kan zitten.
Het restaurant is zeer netjes en heeft een goede menukaart. Ontbijt daar was zeker goed met een ruime keuze in het buffet.
Lekker bijkomen in een goed onderhouden zwembad.
par un voyageur
Banyuwangi Festival
Publié le 3 août 2019 sur HotelsNice place. Restaurant was good, though a bit slow during dinner. Live band kept us occupied though. :-) Banyuwangi is a very friendly little town! We were here for the ECO festival and it did not disappoint.
par un voyageur
Publié le 11 août 2018 sur Hotels
The room esp bedding has a smell and not so clean. It is noisy from sound of vehicles right outside the room.Toilet and shower are clean and working well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2018 par husnul - sales and reservasi, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,
Warmest Greetings from Mirah Hotel Banyuwangi...
Thank you for trusting our hotel as your trusted residence and giving a positive comment. We are really appreciate it. Your valuable comment will be as our priority to improve better in the future. We are looking forward for your next stay with us.
Best Regards,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 21 juin 2018 sur Hotels
Nyaman
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2018 par husnul - sales and reservasi, Gestion de l’hôtel
terima kasih atas reviews yang di berikan , kami berharap ibu / bapak bisa kembali menginap di Mirah Hotel Banyuwangi ,, terima kasih