Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2022 sur Expedia
Près de l'autoroute et de restaurants atteignable à pied. Par contre certaines portes à l'extérieur avec la carte magnétique.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Jon Campbell, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I'm glad you enjoyed your stay with us.
3 sur 5
par un voyageur

MT

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Staff were nice. WiFi was not functional in the room. There were me plastic cups in room to allow me to that meds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Jon Campbell, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I appreciate your feedback. I will address these issues with my staff. We will get better.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Jon Campbell, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I'm sorry you didn't have a great stay. We will work to improve.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The room it stinks bad they need change the carpets
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Jon Campbell, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I'm sorry that your room had an odor. I will address this with my staff to make sure we get better.
5 sur 5
par un voyageur

Marshall family

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Great place to stop and stay when doing a trip to Huntington WV
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Jon Campbell, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
There were roaches in the room. When I reported it to the front desk, he said he would report it. He wasn't very apologetic and didn't appear to be alarmed by my report. I cancelled my stay and went to a different hotel. The competing hotel was not surprised and stated they get many guests that have left this Best Western.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Jon Campbell, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I'm very sorry that there were bugs in your room. I certainly can understand how upsetting that can be when you are travelling. I will make sure this is addressed so that it won't happen again. We appreciate your feedback and we will get better.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Jon Campbell, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I'm glad you had a good stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Overall good stay, just wish for better food offering. Also the bagels were hard as rocks. Wished the also offered better covers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Jon Campbell, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I will review this with my breakfast staff so that we can improve.