Note fondée sur 914 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Dear Damien, Thank you very much for staying with us and also for taking the time to complete the comments on Expedia regarding your stay with us. The feedback you have provided in the various areas is very important to us as it helps us to monitor and further improve the standard of our products and services we offer you. Sincerely yours, Toni Martos - Hotel FrontAir Congress Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Dear Jose Alain, Thank you very much for staying with us and also for taking the time to complete the comments on Hotels.com regarding your stay with us. The feedback you have provided in the various areas is very important to us as it helps us to monitor and further improve the standard of our products and services we offer you. We are glad you had a nice stay, thank you very much for your kind words. Sincerely yours, Toni Martos - Hotel FrontAir Congress Manager
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Simple two star hotel for quick layover. Rooms ok but AC was not working in ours so room was extremely hot, room window was left open by staff so room had moskitos!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Dear Ghayda, Thank you very much for staying with us and also for taking the time to complete the comments on Expedia regarding your stay with us. The feedback you have provided in the various areas is very important to us as it helps us to monitor and further improve the standard of our products and services we offer you. We are sorry our hotel did not fullfill your requirements for your stay, please accept our sincere apologies. Sincerely yours, Toni Martos - Hotel FrontAir Congress Manager
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Dear Marie, Thank you very much for staying with us and also for taking the time to complete the comments on Hotels.com regarding your stay with us. The feedback you have provided in the various areas is very important to us as it helps us to monitor and further improve the standard of our products and services we offer you. We are glad you had a nice stay. Sincerely yours, Toni Martos - Hotel FrontAir Congress Manager
par un voyageur de Trois-Rivières
Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Cher Johanne, Merci beaucoup d'avoir fait confiance à l'hôtel FrontAir Congress et d'avoir pris le temps de remplir les commentaires du Expedia relatifs à votre visite. Les notes que vous avez fournies dans les différents domaines sont très importantes pour nous, car elles nous aident à contrôler et à améliorer encore le niveau des produits et services que nous vous offrons. Sincèrement, Toni Martos Hotel FrontAir Congress Manager
par un voyageur de Noisiel
Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Chère Amina, nous vous remercions d'avoir fait confiance à l'Hôtel FrontAir Congress et d'avoir pris le temps de compléter les commentaires de réservation relatifs à votre visite. Les notes que vous avez fournies dans les différents domaines sont très importantes pour nous, car elles nous aident à contrôler et à améliorer le niveau des produits et des services que nous vous offrons. Nous sommes très heureux que vous avez passé un bon séjour. Sincèrement, Toni Martos Hotel FrontAir Congress Directeur
par un voyageur
Séjour au top
Publié le 12 févr. 2024 sur HotelsTop hôtel proche aéroport et restaurant supermacher !! Piscine spa au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Cher Akim, Merci beaucoup d'avoir fait confiance à l'hôtel FrontAir Congress et d'avoir pris le temps de remplir les commentaires du Expedia relatifs à votre visite. Les notes que vous avez fournies dans les différents domaines sont très importantes pour nous, car elles nous aident à contrôler et à améliorer encore le niveau des produits et services que nous vous offrons. Nous sommes très heureux que vous ayez passé un agréable séjour. Sincèrement, Toni Martos Hotel FrontAir Congress Manager
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Dear Anima, Thank you very much for staying with us and also for taking the time to complete the comments on Expedia regarding your stay with us. The feedback you have provided in the various areas is very important to us as it helps us to monitor and further improve the standard of our products and services we offer you. Sincerely yours, Toni Martos - Hotel FrontAir Congress Manager
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Dear Slah, Thank you very much for staying with us and also for taking the time to complete the comments on Hotels.com regarding your stay with us. The feedback you have provided in the various areas is very important to us as it helps us to monitor and further improve the standard of our products and services we offer you. We are glad you had a nice stay. Sincerely yours, Toni Martos - Hotel FrontAir Congress Manager
par un voyageur
Publié le 20 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Toni M., Gestion de l’hôtel
Dear client, Thank you very much for staying with us and also for taking the time to complete the comments on Hoteles.com regarding your stay with us. The feedback you have provided in the various areas is very important to us as it helps us to monitor and further improve the standard of our products and services we offer you. Sincerely yours, Toni Martos - Hotel FrontAir Congress Manager