Note fondée sur 819 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Personnels chaleureux et serviables. Chambre propre L hôtel est sécuritaire et bien localisé tranquille, loin des points chauds de Barcelone ;
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par juanjo, Gestion de l’hôtel
thank you very, your review is very important for us.have you a nice dayregards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par juanjo nadal castro, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymus., Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you found all of our staff members to be attentive and helpful throughout your stay, it is truly rewarding to know that we have met your expectations. We greatly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Warm regards, Juanjo nadal castro, reception manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Tomas, Gestion de l’hôtel
Dear Helene, On behalf of the entire team here at Best Western Premier Dante hotel, I want to extend our sincerest gratitude for taking the time to share your feedback with us following your recent stay.Your input is invaluable to us as we continuously strive to enhance our services and exceed our guests' expectations. We are delighted to hear about your positive experiences and are equally attentive to any areas where we can improve.Please rest assured that your comments will be carefully reviewed by our management team, and we will take the necessary steps to address any concerns you've raised.Once again, thank you for choosing Best Western Premier Dante hotel. We truly appreciate your patronage and hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future for another memorable stay.Warm regards,TomasFront desk assistant manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bon accueil

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Hotel très bien situé dans la ville de Barcelone. Accueil très sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par juanjo nadal, Gestion de l’hôtel
Good morning Mr. Alain, thank you very much for you review, is very important for us for improve for the future.have you a nice day.regardsjuanjo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par juanjo nadal, Gestion de l’hôtel
thank you very much for your review, is very important for us.we wish you have you a nice day.regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par juanjo nadal, Gestion de l’hôtel
Mr. Jerome, thank you for you review.Is very important for us.Have you a nice day
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2022 sur Hotels
Très bon hôtel. Bien situé. Personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2022 par juanjo nadal; reception manager, Gestion de l’hôtel
bonjour monsieur Ludovic; Merci beaucoup pour votre temps et vos efforts dans l'évaluation de notre établissement, ainsi que nous continuerons à travailler pour offrir un meilleur service. Nous vous souhaitons une bonne journée. Acclamations Juanjo Nadal
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2022 sur Expedia
A nice hotel all around, good, compact. We had a spacious double room, 2 adults sharing a double bed dividing it into singles. It doesn’t give you the best sleep but I found worse waking up from 7am on and hearing doors in the hallway constantly closing, felt like slamming. It wasn’t necessarily the housekeeping. At one stage I went out in the hallway and it was a guest leaving. The reception desk was very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2022 par juanjo, Gestion de l’hôtel
good morning Ms. Valeria; thank you very much for your review; we take note about your complaint. We wait see you soon. regards juanjo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2022 par Ricardo - Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, thank you very much. We look forward to your visit again. Yours sincerely - Front desk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2022 par juanjo, Gestion de l’hôtel
Buenos dias, muchas gracias por su valoracion de nuestro establecimiento. Le deseamos que tenga un buen dia. saludos juanjo