Note fondée sur 944 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Martina Baccigalupi, Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Muslum, Thank you for taking the time to share your feedback with us. I am so glad to see you had a pleasant experience at Hotel Arts Barcelona. We hope to welcome you back soon. Kind regards,Martina Baccigalupi, Quality Manager
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Sublime
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Martina Baccigalupi, Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Carine, Thank you for taking the time to share about your stay with us. We do aim to provide an exceptional service for all of our guests; therefore, I am glad to see you had a pleasant experience. We hope to welcome you back soon. Kind regards,Martina Baccigalupi, Quality Manager
par un voyageur
Il faut s'arrêter !
Publié le 19 août 2024 sur HotelsTrès bel établissement.
Personnels au petit soin, agréable et souriant.
Très bien placé.
Nous avons passés un séjour très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Martina Baccigalupi, Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. I am so glad to see you had a pleasant experience at Hotel Arts Barcelona, I have shared your comment with the team as a moment of celebration for the good results. We hope to welcome you back soon. Kind regards,Martina Baccigalupi, Quality Manager
par un voyageur de Montreal
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Martina Baccigalupi, Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel for your stays in Barcelona. It was a real pleasure having you with us and we look forward to welcoming you back. Please, do not hesitate to reach out might you have anything we can assist you with.Kind regards, Martina Baccigalupi
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
…
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Martina Gandolfi, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your time. We are happy to read that you had a great experience. However, I would still love to hear from you what we could have done to make it unforgettable. Kindest regardsMartina GandolfiQuality Manager