Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Montreal
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Martina Baccigalupi, Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel for your stays in Barcelona. It was a real pleasure having you with us and we look forward to welcoming you back. Please, do not hesitate to reach out might you have anything we can assist you with.Kind regards, Martina Baccigalupi
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
…
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Martina Gandolfi, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your time. We are happy to read that you had a great experience. However, I would still love to hear from you what we could have done to make it unforgettable. Kindest regardsMartina GandolfiQuality Manager
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Nothing else to say everything was all right.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Martina Baccigalupi, Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel for your stays in Barcelona. It was a real pleasure having you with us and we look forward to welcoming you back. Please, do not hesitate to reach out might you have anything we can assist you with.Kind regards, Martina Baccigalupi
par un voyageur de Gatineau
Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
Adoré notre séjour !
par un voyageur
Good and bad
Publié le 24 mai 2023 sur HotelsAffordable rooms but everything else is super expensive (45€/person for breakfast, 40€ to access spa insane). Whirlpool closing on Saturday at 6pm because of a wedding, sauna/steaming room not working either in the gym, plastic bottles in the rooms, towels changed despite hanging (vs on the floor). Service might even be sometimes questionable: a lot of concierge employees did not have response to basic questions, waiter at the bar asking us to leave a table because it was booked (despite no sign on it) and directed us to a bar-like table facing windows. Great efforts done to fix challenges, but I have had better services in 5* hotels before.