Note fondée sur 1 069 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Cet hôtel était paisible et les employés très respectueux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Bonjour Mehdi,Toute l’équipe de l’Hôtel Barcelona Princess se réjouit de savoir que votre séjour a correspondu à vos attentes et vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre expérience sur nos services. Au grand plaisir de vous accueillir à nouveau et nous restons à votre disposition pour toute demande concernant votre prochain séjour Meilleures salutationsSantiago HernándezDirector
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Tres décevant pour un 4*. Chambre mal entretenue, chambre mal insonorisé on entend les voisin parler. Piscine et transat vraiment petit. Pas de machine a café. Ascenseur tres mal réglé ce qui met énormément de temps a arrivé. Cependant l'emplacement est plutôt bien. L hotel reste tres chere pour les prestations. Tres decu. Ca serais plus un 3*.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Hello Alexis,Thank you for your feedback, we appreciate it as it helps us to better understand our guests experience and how to improve where we can as well as continue to create memorable and enjoyable moments. We have forwarded your comments to our management team for review. We are currently renovating our facilities, including the rooms, to give the hotel a more modern and functional feel. We have taken note of troom contition and will be addressing them. While this is no excuse, as everything should be in perfect condition, please know that the entire hotel will soon be fully renovated.We look forward to welcoming you back once the refurbishment is complete, and we're confident that you'll enjoy an even more delightful experience with the enhanced facilities.All my bestSantiago HernándezDirector
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Hello Cem,Thank you very much for letting us know your rating. I am glad to see you had a pleasant stay and I would like you to send us an email detailing those aspects that you think can be improved and that would have made an even better stay.We wait for your newsRegardsSantiago HernándezDirector
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Bonjour Mohamed,Merci beaucoup de nous avoir fait savoir votre avis. Nous sommes heureux de voir que nous avons répondu à vos attentes en termes de qualité, de service et d’installations et nous espérons vous revoir bientôt.SalutationsSantiago HernándezDirector
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Hello Kadir,Thank you very much for your rating. We are happy to see that we have lived up to your expectations in terms of quality, service and facilities and we hope to see you again soon.Best regardsSantiago HernándezDirector
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Hello Anaïs,Thank you very much for letting us know your rating. I am glad to see you had a pleasant stay and I would like you to send us an email detailing those aspects that you think can be improved and that would have made an even better stay.We wait for your newsregardsSantiago HernándezDirector
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Everything was perfect, thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Hi Alexandre,Thanks for sharing your feedback. I am glad to hear you enjoyed your stay with us here at Barcelona Princess Hotel. Guest satisfaction is one of our top priorities and I am delighted we could achieve this during your stay.It was a pleasure having you and we look forward to welcoming you again.Kindest regardsSantiago HernándezDirector
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Hotel tres agréable, le personnel est sympathiques et serviable. Petit bémol sur la propreté de la piscine (23ème). Des megots par terre...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Hello Marie,Thank you for your kind words about our property. We are glad to hear you found our team friendly and helpful. But we apologize for the issue with the cleanliness of the pool area. We appreciate your feedback and will address this with our cleaning staff to ensure it does not happen again. Thank you for bringing this to our attention.I do hope we are able to welcome you back again to the hotel sometime in the future.Kindest regardsSantiago HernándezDirector
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Hola Nicolas,Muchas gracias por tu puntuación. Nos alegra ver que hemos estado a la altura de tus expectativas en cuando a calidad, servicio e instalaciones y esperamos volver a verte pronto.Un saludoSantiago HernándezDirector
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Rooms are a bit small and starting to get old. High rise with impressive views. Close to metro. Good breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Hotel Barcelona Princess, Gestion de l’hôtel
Hello Pierre,Many thanks for staying with us and for your review.We are glad to see your overall experience was a positive one and you appreciated our location and breakfast.We are currently upgrading and renovating our facilities to give the hotel a more modern and welcoming feel (including all our rooms), so we look forward to welcoming you back once the refurbishment is complete, and we're confident that you'll enjoy an even more delightful experience with the enhanced facilities.All the best Santiago HernándezDirector