Note fondée sur 780 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Nuria Tusell - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Sophie,Thank you for taking the time to share your feedback!We would love to welcome you back again to stay with us in the near future. We look forward to your next visit!Kind regards,
par un voyageur
Un régal
Publié le 11 mai 2024 sur HotelsJe pourrais mettre plein de mots sur ce séjour et cet hôtel mais ca serait trop long.
La meilleure façon de comprendre ce lieu et ce qui l'entoure, c'est de le vivre .
Si l'occasion de découvrir Barcelone se porte à vous, cette hôtel est la cerise sur le gâteau.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Nuria Tusell - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Emmanuel,Regarding your recent stay at the Hotel Casa Fuster and your wonderful comments, we would like to say thank you.We hope to be able to welcome you again in the future.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 9 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Nuria Tusell - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Caroline,We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us!We hope to welcome you back in our property soon. Greetings from Barcelona,
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2022 par Nuria Tusell - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Jeremie,We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future.Best regards,
par un voyageur
Publié le 12 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2021 sur Hotels
The building and the lobby are amazing. The rooms are ok but not at the same level. The hotel is very well priced, given its quality. The staff was mixed. Some of them were very helpful, some of them seemed to have arrived 5 minutes ago and about to leave soon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2021 par Reservas, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
We truly appreciate you taking the time to express your opinion. We are honored that you chose to stay with us when you were in Barcelona. It is true our building is amazing, the house was considered the most expensive of the moment in the city, among other reasons because the façade was all made in white marble. Regarding the staff comments, we will like to apologize for the inconveniences caused and we let you know that we take your feedback seriously and will use it proactively to continue improving our service.
We hope to be able to welcome you again in the future.
Best regards,
Emely Montes
par un voyageur
Mille et une nuits.
Publié le 15 sept. 2021 sur HotelsJe vais à cet hôtel depuis plus de 15 ans. Toujours aussi parfait. Personnel attentionné et professionnel. Un endroit Mystique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2021 par Reservas, Gestion de l’hôtel
Cher client,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'exprimer vos sentiments après votre séjour chez nous.
Nous espérons pouvoir à nouveau profiter de votre compagnie dans un proche avenir.
Merci encore pour votre confiance et bonne journée.
Anna Arilla
Responsable réservation +34 932 553 000
par un voyageur
Magie de Barcelone
Publié le 2 mars 2020 sur HotelsC’est merveilleux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Patricia Martin - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guests, We highly appreciate your comments and we are very pleased to know that you enjoyed your stay with us. We hope to be able to welcome you again in the future. Best regards from Barcelona,
par un voyageur
Casa Fuster - Un Hotel Qui ne Faut pas Manque
Publié le 1 juill. 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par Patricia Martin - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!