Note fondée sur 867 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Kingsey Falls

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Regina Pagès - MidMost Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ludovic,Dear [Your Name],Thank you so much for your outstanding rating of 10 out of 10! We're absolutely thrilled to hear that you had such a fantastic experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests have a memorable stay is our utmost priority.If there's anything specific that made your stay exceptional or if you have any feedback to share, we'd love to hear it. Your satisfaction is our motivation, and we look forward to the pleasure of hosting you again in the future.Warmest regards,ReginaHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par Regina Pagès - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear George,Thank you very much for having taken the time to leave such a wonderful review of your recent visit to Midmost Barcelona. I am glad to know that the entire experience exceed your expectations from the beggining to the end. We look forward to welcoming you back soon. Regards from the very middle,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Regina Pagès - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear MICHEL, Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you very much for having taken your time to send us your feedback. It would absolutely be my pleasure to welcome you back. Warm regards Regina Pagés - MidMost Hotel manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2023 sur Expedia
Excellent hôtel, très calme et à la situation idéale. La chambre est parfaitement décorée, le petit déjeuner copieux et bon et le rooftop un vrai plus le soir. Parfait !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Regina Pagès - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,Thank you for such a lovely post. It is fantastic to hear that you had such a special and memorable time with us. We look forward to welcoming you back next season.Kindest regards, Regina Pagès Hotel manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2023 par Regina Pagès - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs.Thalya, Thank you for choosing Hotel Midmost for your stay. We are very happy to read that you enjoyed your room and specially the rooftop. We are looking forward to welcome you back in a near future. Best regards, Regina Pagés Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2023 sur Expedia
Hotel très bien situé au milieu des artères commerçantes de la ville , équipe à l’accueil riche en conseils touristiques et toujours dispo et très aimable et polyglotte , la déco est récente , tout est clean et de bon goût . Attention à la taille des chambres il y a de vraies différences d’espaces même dans la première catégorie et les demander à l’étage afin de s’éloigner du bruit de la rue la 108 était top , la 110 très petite . Petit dej buffet très correct pour 16 euros .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2023 par Regina Pagès - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Celina Gisemonde,Thank you for sharing your impressions after your stay at the Midmost HotelWe hope to have contributed to the success of your visit to Barcelona.We hope to have the pleasure of seeing you again soon in our hotel.Kind regards,Regina Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Bien mais …

Publié le 17 sept. 2022 sur Hotels
Bel hôtel raffiné très bien situé mais chambre (suite) au premier étage assez bruyante (bruit rue et réception au rez-de-chaussée). Mobilier du rooftop à rénover. Gros bémol … ils ont oublié notre petit-déjeuner en chambre et du coup, on a dû déjeuner en 10 minutes au buffet (qui n’est pas waouw). Pas cool pour un 4 étoiles. Personnel très serviable et aimable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2022 par Arnau Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphane Evrard,Thank you for taking the time to provide such detailed review of your experience with us, highlighting both the positive and the less satisfying points. We appreciate your feedback that will help us grow as a business and will encourage our team to reach new heights. We will work hard to improve on some of the disappointments you mentioned. We hope you will choose to stay with us in the future to show you those improvements.Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel bien placé

Publié le 18 août 2022 sur Hotels
Hôtel bien placé proche métro, et confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par Regina PAGES, Gestion de l’hôtel
Dear Julien, I personally want to thank you for leaving such kind words for us. I am more than happy to read that you enjoyed the location of the hotel. Looking forward to welcoming you back very soon to Midmost. Kindest regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2022 par Midmost Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, Thank you for your nice punctuation to us. We hope you enjoyed your stay at Midmost and we will be more than happy to welcome you back. Best regards