Note fondée sur 891 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Bourg La Reine
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Le top au niveau de l hôtel et le petit dej est juste incroyable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hyatt Regency Barcelona Tower, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you very much for the time spent in sharing your opinion. We really appreciate your comments.We are aware of the importance of feeling at home when travelling so it is a pleasure to read that we have reached your expectations and you have enjoyed your time with us.I will stay at your entire disposal for any future assistance.Best regards,
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Piscine trop petite pour le nombre de personnes, jamais de place, chambre dégradée, moisissure. c'est hyper limite pour un 5 étoiles !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hyatt Regency Barcelona Tower, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the time spent in sharing your opinion.
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Excellent si vous êtes en transit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Hyatt Regency Barcelona Tower, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques, thank you very much for your comments.
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Hotel is really pretty. However must of the things were close because it was an holiday. They also dont give water which all the hotels usually do
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Hyatt Regency Barcelona Tower, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for having taken time to provide us with your valuable feedback on your recent stay with us. Please accept our most sincere apologies for the inconveniences caused.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Hyatt Regency Barcelona Tower, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your opinion Dear Mael.
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
No comments
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Hyatt Regency Barcelona Tower, Gestion de l’hôtel
Dear André, Thank you so much for your appreciation. Your comfort it's very important for us.
par un voyageur de Joliette
Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
Très bel hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Hyatt Regency Barcelona Tower, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your valoration Carl!
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Hyatt Regency Barcelona Tower, Gestion de l’hôtel
Dear Ronald,Thank you for taking your time to rate us. Your comfort for us it's very important.
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Karoline Jara, Gestion de l’hôtel
Dear Elizabeth,We are very happy to have met your valoration! See you soon!
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Check in /check out beaucoup trop long
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Alex Moragues Quality Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for having taken a few minutes of your time to provide your valuable feedback relating your stay with us. At the Hyatt Regency Barcelona Tower, our aim is to exceed the expectations of our guests. It is most inspiring for all members of our team, to know that we succeeded in our effort and you were satisfied. Thanking you again for your time, I look forward to hearing from you soon.Best regards,Alexandre MoraguesQuality Manager