Note fondée sur 56 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Gerard A., Gestion de l’hôtel
"Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciate your positive rating. We strive to provide excellent service and a comfortable experience for all our guests. If you have any suggestions on how we can improve further, please feel free to share. We hope to welcome you back soon!"Serhs Carlit Boutique Hotel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Nahuel, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur. ,Tout d'abord, merci beaucoup d'avoir choisi Serhs Carlit Boutique Hotel pour votre séjour à Barcelone et d'avoir pris le temps de nous laisser ce commentaire.Pour nous, il est très important de connaître l'avis de tous nos clients car cela nous permet de féliciter nos équipes lorsque nous recevons de bons commentaires, et cela nous aide également à corriger et améliorer nos erreurs lorsque les commentaires ne sont pas positifs. Nous sommes désolés de ne pas avoir répondu à vos attentes, notre objectif a toujours été d'offrir à nos clients la meilleure expérience.Nous espérons vous accueillir à nouveau à l'avenir et que vous nous donnerez l'occasion de vous montrer comment nous pouvons améliorer notre service.Salutations,NahuelRelations clients Serhs Carlit Boutique Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Chambre spacieuse et sobre. Très bonne literie. Mauvaise insonorisation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Nahuel, Gestion de l’hôtel
Chère madame,Tout d'abord, merci beaucoup d'avoir choisi le Serhs Carlit Boutique Hotel pour votre séjour à Barcelone. EstUn réel plaisir de lire que vous avez passé un excellent séjour parmi nous. Nous sommes heureux que vous vous sentiez à l'aise avec la chambre et la literie, par contre nous regrettons votre expérience avec les sons, ce sera sûrement mieux la prochaine fois.Merci encore pour votre visite et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement,NahuelService Clients Serhs Carlit Boutique Hôtel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Diana, Gestion de l’hôtel
Apreciado Cliente,En primer lugar, muchas gracias por haber escogido el Hotel Serhs Carlit para su estancia en Barcelona y por tomarse el tiempo de escribirnos una reseña. Es un verdadero placer leer que ha tenido una estancia agradable con nosotros. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en breve.Reciba un cordial saludo,DianaGuest relations Hotel Serhs Carlit
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Did the job !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Dear guest , Gestion de l’hôtel
Dear guest,First of all, thank you very much for choosing the Hotel Serhs Carit for your stay in Barcelona. It is a real pleasure to read that you had an excellent stay with us. Your words are a true source of motivation for our team. Thank you once again for your visit and we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,YamietGuest relations Hotel Serhs Carlit
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Gerard A., Gestion de l’hôtel
"Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciate your positive rating. We strive to provide excellent service and a comfortable experience for all our guests. If you have any suggestions on how we can improve further, please feel free to share. We hope to welcome you back soon!"Serhs Carlit Boutique Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Gerard A., Gestion de l’hôtel
"Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciate your positive rating. We strive to provide excellent service and a comfortable experience for all our guests. If you have any suggestions on how we can improve further, please feel free to share. We hope to welcome you back soon!"Serhs Carlit Boutique Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
We loved the Carlit! The ladies at the desk were so kind and helpful. The rooms were clean and comfy and the area is very walkable (pedestrian friendly). It’s close enough to all the action but far enough to be out of the main hustle and bustle. When we come to Barcelona again, we will definitely stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for choosing Hotel Serhs Carlit for your stay and for sharing your delightful feedback!We’re thrilled to hear that you loved your experience with us. It’s wonderful to know that our team made a positive impression and that you found the rooms clean and comfy. We’re glad you enjoyed our convenient location, striking the perfect balance between being close to the action while still offering a peaceful atmosphere.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona!Receive a warm greeting,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Gerard A., Gestion de l’hôtel
"Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciate your positive rating. We strive to provide excellent service and a comfortable experience for all our guests. If you have any suggestions on how we can improve further, please feel free to share. We hope to welcome you back soon!"Serhs Carlit Boutique Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
The hotel is centrally located, very clean, amazing staff and extremely great service all around. Gerardo I believe was his name was very professional and very helpful 5 stars to him.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Nelson,Thank you for choosing Hotel Serhs Boutique for your stay and for taking the time to share your wonderful feedback.We’re thrilled to hear that you enjoyed our central location, found the hotel very clean, and received amazing service from our staff. We will certainly pass on your kind words to Gerardo, as he will be delighted to know his efforts made a positive impact on your experience.Your feedback means a lot to us, and we hope to welcome you back in the future for another excellent stay.Receive a warm greeting,