Note fondée sur 25 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Cher Amadou,Merci beaucoup pour votre retour ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié certains aspects de votre séjour, même si nous voyons qu'il y a eu quelques points à améliorer. N'hésitez pas à nous faire part de vos suggestions spécifiques pour que nous puissions travailler sur ces aspects. Nous espérons avoir l'occasion de vous offrir une meilleure expérience lors de votre prochaine visite. À bientôt !Albert LopezHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Chère Cindy,Merci beaucoup pour votre retour! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Vos commentaires sont très précieux et nous aideront à améliorer encore plus nos services. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt!Albert LopezHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Miami

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Apreciado Borja,Muchas gracias por tu valoración de 5/5. Nos alegra saber que has disfrutado de tu estancia con nosotros. ¡Esperamos volver a recibirte pronto!Albert LópezDirector
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Air conditioning did not work , asked to have it looked at the first day but nobody come to look at it . Second day they fixed the air conditioning to work a little better . Rooms are very small .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Dear Allan,Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience with the air conditioning during your stay. We're glad it was eventually improved but regret that it wasn't addressed sooner. We also understand the room size may not have met your expectations. We appreciate your comments and will use them to improve our services.Best Regards,Albert LopezHotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Great area and smiling staff - which both really impact positively the experience. However, the cleanliness of the room is clearly an arra they must do better. Also, i specifically asked far from elevator, ive got the room im front of it... like they were no other room ... On top of it the TV was broken. For a one night business trip it was not horrible but I would not recommend for anyone that has a minimum of comfort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Dear Batiste,Thank you for your feedback. We're glad to hear you enjoyed the location and our friendly staff! We apologize for the issues you encountered with the room, including cleanliness and the TV, as well as not accommodating your request regarding the room location. Your comments will help us address these matters and improve our service. We hope you'll give us another chance in the future!Best Regards,Albert LopezHotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
I paid a lot for the room, which was approx 250€. A bit of a cold dark room which I had to take multiple elivators to get to. However, i spent most of the day on the pool and this was actually quite nice... Without the pool I would have given a much lower rating
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Dear Evan,Thank you for your review and feedback. We appreciate your comments and are glad to hear that you enjoyed the pool area. We apologize if the room didn’t meet your expectations and for any inconvenience regarding access. Your input helps us improve, and we hope to welcome you back for an even better experience next time!Best Regards,Albert LopezHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Dear Hayley,Thank you for your 5/5 review! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back again soon!Regards,Albert LopezHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
El hotel esta en buen lugar y lo mantienen limpio, para mi gusto está muy reducido en las habitaciones. Gracias
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Apreciada Juana,¡Muchas gracias por compartir tu experiencia! Nos alegra saber que valoraste la ubicación y la limpieza del hotel. Lamentamos que el tamaño de las habitaciones no haya sido completamente de tu agrado. Apreciamos tus comentarios y esperamos poder darte la bienvenida nuevamente en el futuro.Un saludo,Albert LópezDirector
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
An okay hotel in a walkable neighborhood and not too far from the main train station. Our room was clean and comfortable and the pool was enjoyable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for your review and feedback. We are glad to hear that you found our hotel to be in a walkable neighborhood and conveniently located near the main train station. It's great to know that your room was clean and comfortable and that you enjoyed our pool.We hope to welcome you back on your next visit.Best regards,Albert LópezHotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Albert Lopez, Gestion de l’hôtel
Dear Azenith,Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you found some aspects of your stay satisfactory. However, we regret that we did not fully meet your expectations. Your comments are valuable to us, and we will use them to improve our services. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Best regards,Albert LopezHotel Manger