Note fondée sur 7 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Rural BC
Publié le 12 févr. 2020 sur Expedia
The hosts were very accommodating and made the guests feel welcome and started every day with a great breakfast at their outside table setting. The hosts were very helpful to people who had never visited the area. The location was close to town and very quiet and tranquil at night.
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2020 sur Hotels
Hotel has rooms in 2 different buildings a block apart and they put us in one building and our friends in another. Not ideal. Breakfast was very good!
Exchange for pesos from American dollars very high.
par un voyageur
Fin de semana arruinado, pésimo servicio
Publié le 4 févr. 2020 sur HotelsEl hotel nos avisó que no tenía nuestra habitación unas horas antes del arribo, nos consiguió habitación en otro hotel, horrible! Además pidió el pago en efectivo antes de poder ver el otro hotel el cual no creo que cobre la misma tarifa que pagué. En general pésima experiencia, jamás volveré a intentar siquiera reservar en Casa Holistica Sola
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2020 par Chef Michael, Gestion de l’hôtel
Than you for your review. You guys were great. By any chance, do you still have the key to the room. Gracias.
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2019 par what is this, Gestion de l’hôtel
anonymous reviews are less than useless. Please change your policy
par un voyageur
Home away from home ! Beautiful & perfect all ways
Publié le 4 mai 2018 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2018 par michael, Gestion de l’hôtel
Thank you, mi amigo
Recommandé
pour Escapade avec des amispar un voyageur
Publié le 26 janv. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2018 par Que?, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias