Note fondée sur 940 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jessica,Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business.Thank you,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2023 sur Expedia
Très propre comme endroit et tranquille peu aller manger à pied près de l hôte
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2022 sur Expedia
Le lit était très confortable et les oreillers aussi. Le look de la chambre était bien. Toutefois on m'a donné une chambre coté "autoroute" alors que l'hôtel était pratiquement vide (un mardi soir d'octobre)... une chambre du coté "bruyant" on m'a donné... Le gym serait bien s'il n'y avait pas trois machines de brisées sur six! Il y a un sauna qui ne chauffe pas et le bain tourbillon à la piscine était brisé. La piscine était bien et, possible d'y faire des longueurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2022 par Allure Team, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We are happy that you liked that the bed was very comfortable and the pillows too. Also, we apologize for the inconvenience mentioned.We hope to see you again soon!Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2022 sur Expedia
Pas trop cher
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2022 par Allure Team, Gestion de l’hôtel
Dear Manon, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We are happy that you thought the hotel wasn't too expensive. We hope to see you again soon!Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2022 sur Expedia
Rapport qualité prix excellent. Très propre et près de bons restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2022 par Allure Team, Gestion de l’hôtel
Dear Christian, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We are happy that you liked the cleanliness of the hotel, and that it was close to good restaurants. We hope to see you again soon!RegardsRegards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2021 sur Expedia
Le tapis était humide et je n’ai pas eu l’impression que l’air climatisé fonctionnait. Il faisait chaud dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2021 par Allure Barrie Team, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, Thank you for your review. We look forward to welcoming you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2021 par Allure Barrie Team, Gestion de l’hôtel
Dear Nancy, Thank you for your review. We look forward to welcoming you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2021 sur Expedia
Bien, proche de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2021 par Allure Barrie Team, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to tell us about your stay at Allure Hotel & Conference Centre. It’s great to hear you enjoyed our convenient location. We look forward to welcoming you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2021 par Allure Barrie Team, Gestion de l’hôtel
Dear Brian, Thank you for your review. A positive guest experience is something our team takes great pride in. We look forward to welcoming you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2021 sur Expedia
Very old and need a complete refresh.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2021 par Allure Barrie Team, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to tell us about your stay at Allure Hotel & Conference Centre. We are sorry you weren't impressed by our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we use feedback, such as yours, to continuously make changes to improve the guest experience. We look forward to welcoming you again soon!