Note fondée sur 814 évaluations de clients

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4,5 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Maxime, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from the Hyperion Hotel Basel!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rayan, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Incontournable à Basel

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Une expérience rare dans la ville, la vue depuis les chambres est magique. Un petit déjeuner de produits frais, de produits locaux (fromage) et un personnel sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, thanks a million for your fantastic review. We are happy to read, that you enjoyed the excellent breakfast and the comfortable rooms. We are more than happy about your great rating. Please come back soon for another brilliant stay. Greetings from Basel. Kind regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Magnifique hôtel, chambre propre, personnel très agréable et le confort de la literie est incroyable ! Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Léa, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Basel!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Claude, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Basel!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Nous avons apprécié l’accueil en français. Petit déjeuner royal mais un peu cher 😬
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,It was a great pleasure for us to welcome you to our Hyperion in Basel. It's great that everything went to your satisfaction and that you took the time to rate us. We hope to be able to welcome you back to Basel soon and remain until thenWith kind regards,Your H-Hotels team,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Anika Müller - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks a million for the amazing rating on your stay at our hotel. We are delighted that you enjoyed your time with us so much and we hope to welcome you back again very soon for another fantastic abidance in Basel. Best regards, Your H-Hotels Team,
3 sur 5
par un voyageur

Correct but lack of warmth

Publié le 10 mai 2023 sur Hotels
No major issue but quite cold decoration and atmosphere, not up to a 4,5 stars hotel. White wall paper not classy and not neat in the lifts lobby at level 0 e.g. Overall clean and good service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Andre, We are thrilled to know you had a good stay with us at the Hyperion Hotel! Thank you for your feedback about our hotel and atmosphere, this always shows us the potential for improvement. We appreciate your review of our location. It would be our pleasure to welcome you back next time you visit Basel!Best regards, Your H Hotels Team, Sergei Rosenberg - Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Basel!Best regards,Your H-Hotels Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nabil,Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team