Note fondée sur 147 évaluations de clients

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4,3 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2022 sur Hotels
The 1st week, the room given was good but this week the room was noisy because of the air circulation.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2022 par Mehmet Zafer Er, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sebastien, At Wellborn Luxury Hotel our goal is to meet and exceed our guests' expectations. I am delighted to know that we have delivered a true hospitality to you. We value your feedback and look forward to welcoming you back soon. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par Jacques de L'Arbresle

Publié le 2 nov. 2015 sur Hotels
Bon rapport qualité-prix. Chambre propre et confortable. Bonne cuisine
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Mehmet Zafer Er, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Batian,We'd be pleased if you share your inconveniance with us to improve our service standarts.Warm Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Mehmet Zafer Er, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating.Warm Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Mehmet Zafer Er, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating.Warm Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
When checking in we faced an issue with the receptionist for an error in the number of occupants which was of no fault from us. After a while the manager cane and sorted everything out and apologized for the mistake. The receptionist was rude and was not happy even after the manager sorted the issue. She made the process very hard for us to checkin and said that if we don’t like it we can leave. She was rude and unhelpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Mehmet Zafer Er, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Abdulla,sorry for your inconveniance during your check in and thank you for your understanding.Warm Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Mehmet Zafer Er, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating.Warm Regards