Note fondée sur 365 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Robert K, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for this great review! I will share with the entire team regarding your experience! We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Robert K, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review we hope to see you again when you return to our area once again.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The room is clean and modern. It is annoying there is not a breakfast included. THEY CHARGE YOU FOR BREAKFAST.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Robert K, Gestion de l’hôtel
Thank you for the nice review and for staying with us once again. We hope to see you again when your travels bring you back to our area once again
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Robert K, Gestion de l’hôtel
Thank you for the nice review please return to us again when your travels bring you back to our area once again
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
All of the above and the staff friendliness.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Robert K, Gestion de l’hôtel
Thank you for the awesome review hope to see you upon your return to the area once again
par un voyageur
Ok. That's what I think
Publié le 21 juill. 2024 sur HotelsRoom was clean, halls are clean with low ceilings. Staff is friendly.
Bathroom has no ventilation, sloppy patch work in the bathroom and shower head is gross. Sloppy caulking in the shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Robert K, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your feedback regarding your room. We are very sorry for the condition of your room I am sharing your feedback with the team.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Robert K, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for this awesome review hope to see you when you return to our area once again
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Robert K, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us sorry we did not achieve a 5/5 during your visit we hope that you would give us another try in the future
par un voyageur de CEDAR
Publié le 16 juill. 2024
No real bartender on 3/5 days present. Substituted kitchen staff that had NO clue how to make drinks. Housekeeping failed to show up on our 1 requested day of 4 nights. Hairs in shower pretty disgusting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Robert K, Gestion de l’hôtel
We are happy you chose to stay with us during your trip to our area! We are sorry we fell short of expectations during your trip. We hope you would give us another try in the future.