Note fondée sur 942 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par The Pines Resort Team, Gestion de l’hôtel
Hi Feret, We're sorry we didn't meet your expectations. We'd love the chance to make it right for you. Sincerely,Cindy
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2019 sur Expedia
Très bien situé, chalet très bien équipé et très grand. Tout est parfait. On peut facilement se préparer son petit déjeuner dans le chalet et les commerces sont tout près. Vraiment ravis de notre séjour.
3 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Relativement décevant par rapport aux photos. La piscine est petite et il n’y a aucun accès au lac. Les promenades aux alentours à pied sont limitées.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2019 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at The Pines Resort and thank you for the positive score. Please come visit us again! Cindy
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2019 sur Hotels
Nous avions réservé un logement pour 3. Le second lit était en faite le canapé convertible d'une qualité médiocre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2019 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at The Pines Resort. Please come visit us again! Cindy
5 sur 5
par un voyageur

Un séjour de rêve !

Publié le 27 sept. 2018 sur Hotels
Le cadre est vraiment magnifique. Nous étions dans un chalet tout équipé et très confortable, nous avions une petite vue sur le lac, nous serions bien restés une semaine. Ce fût une magnifique soirée d’anniversaire avec un dîner sur la terrasse du restaurant de l’hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2018 par Collette Shipp, Gestion de l’hôtel
Happy Birthday! Thank you for choosing The Pines Resort to help you celebrate!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
The staff was friendly. The dining was good. The property was old and dirty. They have a beach of the pool and the chalets are dog friendly, however, the dogs were using the beach to relieve themselves. There was trash everywhere. We expected more from a $400 a night stay. They should be more mindful of these things. We rented a boat and got motion sick and they would not refund us our money for the additional 2 hours we paid for. They had a party somewhere and the music being played was from 10:00 am 8:00 PM. with no regard to the other guests. Sadly we will likely not go and stay there again. Kim Jacobsen 714-944-5553
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Hi Kim, Thank you for letting us know about your stay. I will make sure our management team is aware and reaches out to you.
4 sur 5
par un voyageur de CANCUN, QROO

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
El resort es bonito, el chalet fantástico, lástima que no servía la ducha. Opciones para alimentos algo limitadas. El personal nocturno muy amable! El personal de la recepción en la mañana podría aprender a escuchar al cliente y tratar de resolver su inconveniente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par The Pines Resort Team, Gestion de l’hôtel
Hi Maria, we appreciate your feedback regarding your recent stay at our resort. We are glad to hear that you found the resort beautiful and the chalet fantastic. Your kind words about our night staff are truly appreciated. We apologize for any inconveniences you experienced during your stay. Your feedback is invaluable to us as we strive to improve our services. We look forward to the opportunity to host you again for a more enjoyable experience.Best,The Pines Resort Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Our room overlooked the lake and it was beautiful to wake up and look out. I liked that it was like a little town where you can walk around and do grocery shopping or just go to a restaurant. If your going to visit Yosemite I would recommend this place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par The Pines Resort Team, Gestion de l’hôtel
Hi Artem, thank you for sharing your positive experience at our resort. We're delighted you enjoyed the beautiful lake view from your room and the convenient location for visiting Yosemite. Your recommendation means a lot to us. We look forward to hosting you again for another memorable stay!Best,The Pines Resort Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your stay. Is there anything we can do to have made that score 5 star? We appreciate your feedback. Thank you!