Note fondée sur 53 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
97 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Towels are brownish in colour, so don't dare to use them. Wifi connection is unstable and keep dropping. I put the tag on the door to request to make up my room, but nobody came to do that. When I asked for the 2 complimentary bottles of water, the reception said they ran out of it and will give me 4 bottles tomorrow which doesn't help as I'm checking out the next day. The AC is just outside the window and you’ll hear the noise throughout the night. The only good thing is the location, really near to eateries, massage plaves and shopping mall. Although the room is cheap, I won't be staying here again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

너무 축축함

Publié le 17 févr. 2020 sur Hotels
너무 축축해서 곰팡이가 폈어요... 에어컨을 쎄개 틀어도 축축함이 느껴져서... 3박중에 1박하고 다른데로 옮겼네요... 전체적으로 가성비는 끝내줘요 바로앞에 몰도있고 위치는 좋습니다.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2019 sur Expedia
Pros - close to BCS, food area. rates are great only if you’re not fussed and looking for very basic accommodation Cons - yellowish & torn bedding, no windows, yellow towels for the room we stayed, suggest to bring your own towels. Maybe it’s just the lowest priced rooms as we saw another window room with cleaner bedding and towels. It’s a no Grab zone meaning grab can’t pick you up from there.
4 sur 5
par un voyageur

Attitude problem

Publié le 9 déc. 2019 sur Hotels
Front office service sucks
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 déc. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ok.

Publié le 17 oct. 2019 sur Hotels
Ok.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2019 sur Expedia