Note fondée sur 56 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2019 sur Expedia
No room available. Manager gave a Romney in other hotel not so good (no lift and no breakfast).
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2019 sur Expedia
Rien à redire
Parfait 👍
Bien à tout niveau
Très propre et moderne
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Good enough for price. Will probably stay again.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2022 sur Hotels
Once I check-in inside the room I got kerosene smell and few cockroaches moving around. Also the air con not working. I called the receptionist after 15mins somebody comes cannot settle the air con problem. Again 2nd person check air con also cannot settle. Then 3rd person came then settle the air con problem. I'm quite disappointed the service and the room as well. I think the hotel need to check the room before somebody check in all in order.
Thank you
Regards
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Hana Hotel, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for the unpleasant experience when you stayed at our accommodation. The room you book is usually your favorite and we apologize if you had a different experience. We guarantee that we listen to your feedback on our bedroom and service. We also guarantee that we will do everything we can to improve things for a pleasant stay.
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 janv. 2020 sur Hotels
Convenient location. Clean and comfortable room. Breakfast simple