Note fondée sur 881 évaluations de clients

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3,9 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Staff was super nice. Great experience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2022 sur Hotels
Très bien
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2018 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Hotel récemment renové

Publié le 6 juill. 2016 sur Expedia
Pour : Propreté et personnel courtois
Contre : Matelas, meubles, qualité de la nourriture, s'assurer que les installations fonctionnent bien.
Emplacement : À proximité de l'autoroute, centre d'aachats à proximité.
Hotel a été récemment rénové, mais pas les meubles. Les matelas étaient vraiment trop vieux, l'évier de la salle de bain fonctionnait mal. En ce qui concerne le dejeuner, un grille-pain fonctionnait seulement d'un côté, les aliments étaient d'une qualité inférieure. Meme le café n'était pas bien préparé. Toutefois, l'immeuble était propre et le personnel souriant et accueillant. Trop cher pour la qualité reçu.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2015 sur Hotels
L'établissement se fait vieux... Tapis tâché, matelas mou, du coté de la piscine également.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par DELCINA, Gestion de l’hôtel
THANK YOU, WE APPRECIATE THE FEEDBACK.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Was perfect for what we needed. Pool was temp closed. But no refund.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Sue, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
I got 2 kids who expected a pool to swim in. I wanted to workout myself. Both the gym and pool were closed. If I known this, I wouldve booked elsewhere. The whole place, most especially its interior is dated. One of the only brightspots was the breakfast and the very nice cook/worker who was really sweet to me and my family. The next time my family goes to Darien Lake, I'll probably just book on Canadian side of the border
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Sue, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Run!

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
The room smelt like mildew, carpets were wet and smelt terrible. When asking the front desk for air freshener I was given a spray bottle with a hand written label “lemon grass” in which it did not spray properly leaving me with a mildew smelling room. Specifically, booked this hotel for the pool, hot tub, it was out of service for weeks before, website did not indicate. No money was refunded. I was woken up at 4:30 am by the alarm clock which did not turn off. Trying to unplug was a nightmare when you’re half awake and the plug outlet is covered by a box. Overall, worst hotel experience for a $180 one night stay with no working amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Sue, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.