Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Parfait !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par The Fairbridge Inn & Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Nice people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Fairbridge Inn & Suites Batavia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Lison. We thrilled to hear that you enjoyed our service and we are looking forward to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2022 sur Expedia
Près de l’autoroute. Stationnement et déjeuner inclus
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
Il faut absolument changer les matelas, c'est u must pour les hotels, édifice vieillot mais ca va pour le reste
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2024
The hotel was old and dirty. The stairs to our room were not clean at all. Our room was gross to say the least. They did not have a hot breakfast in the morning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Hope! We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Lisa
3 sur 5
par un voyageur

Get what you pay for

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you for staying with us. We are glad you agree that ' We get what we pay for'. We are no frills budget economy hotel near exit of Thruway 90 offering our guests a clean, quiet place during their travels.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear GuestIf you could kindly share the issue about what prevented our guest from not sharing a stellar review, we will be more than happy to assist you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you Lennie for your 5 star review and for choosing us. Hopefully we will see you again during your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear RaymondThank you for leaving a positive review for us. We strive for complete satisfaction of our guests and are all ears for any issue that you may have faced. We look forward to hosting you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you for your 5 star review. We are happy you had a pleasant stay and were satisfied with the clean, quiet accomodations we provide. Thank you for choosing us as your travel partner.