Note fondée sur 87 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 Propreté de la chambre
2,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
The room was clearly an ex-Best Western property. Weak lighting, bathroom needs some work done. Vebt fan switch not working.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Very nice
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
No problems, but they are in the middle of a renovation.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Dirty
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Very dirty, stains and hair on sheets went to complain door was locked to lobby. Had to go and buy sheets and pillows towels to even be able to sleep. Shower was broken, dead bugs and cobwebs in bathroom. Floor was filthy and black. Towels were worn out and dirty/stained. Toilet was broken. Zero people around to help. Checked out asap and of course door was locked. Buzzed over till someone came out. Man was in pajamas and no shoes. Took the card out of my hand and shut and locked door on my face literally. I’d give it zeros if possible. This is what I’d expect from a $70-$80 motel but at $160 a night I’m extremely angry, especially bc I paid for 2 nights and had to leave.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Hotels