Note fondée sur 82 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
87 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
2,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Dirty
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Very dirty, stains and hair on sheets went to complain door was locked to lobby. Had to go and buy sheets and pillows towels to even be able to sleep. Shower was broken, dead bugs and cobwebs in bathroom. Floor was filthy and black. Towels were worn out and dirty/stained. Toilet was broken. Zero people around to help. Checked out asap and of course door was locked. Buzzed over till someone came out. Man was in pajamas and no shoes. Took the card out of my hand and shut and locked door on my face literally. I’d give it zeros if possible. This is what I’d expect from a $70-$80 motel but at $160 a night I’m extremely angry, especially bc I paid for 2 nights and had to leave.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
I wrote on the bathroom mirror "Clean me." I was actually leary about taking a shower.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Good deal for the money
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2023 sur Hotels