Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Best stay in Batemans Bay, would like come again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par The Isla, Gestion de l’hôtel
Thank you, Vicci, for taking the time to provide a great score for our feedback when you stayed at The Isla. Your feedback is greatly appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Thank you so much for such a lovely stay, friendly staff and clean rooms.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
👍
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2023 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Wotif
Didn’t like the online check in however rooms were clean and beds very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par The Isla, Gestion de l’hôtel
Hi Jeffery,Thank you for taking the time to post your review. We apologise that you did not enjoy our seamless online check-in system. We appreciate your feedback and would like to assure you that we are constantly striving to improve our services. If you have any further suggestions or concerns, please do not hesitate to contact us directly. We value your opinion and would love to hear from you.Warm regards, Isla team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2023 sur Wotif
Loved the styling and facilities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2023 par Isla, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the the time to provide some valuable feedback. We look forward to welcoming you back to The Isla in the near future!
3 sur 5
par un voyageur

Road trip

Publié le 14 mai 2023 sur Hotels
Room was very clean and comfortable. There are no staff on-site, so could not rate service. There is not much in the local area, so you need a car.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2023 par Isla, Gestion de l’hôtel
Hi Colette, We appreciate your review.Our seamless online, contactless service means we do not have an onsite reception. Guests should have everything they need when they need it. However, if you ever do need anything further, one of our friendly staff members are available over the phone or via your guest portal. We look forward to accommodating you again in the near future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par - Isla, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit your review! We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back to The Isla in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

All in all absolut zu empfehlen!

Publié le 23 févr. 2023 sur Hotels
Zwar ein typisches Motel, die man in Europa so nicht kennt. Aber sehr sauber und freundlich - praktisch eingerichtet. Grosses Badezimmer und nach hinten raus eine eigene kleine Terrasse mit Mini - Innenhof. Ich habe die Frage nach dem Service nicht beantwortet denn wir hatten mit niemandem Kontakt, ging alles elektronisch mit Zugang zum Zimmer per übermitteltem Code.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Isla, Gestion de l’hôtel
Dear Stefan,We appreciate you taking the time to share your experience with us. It brings us great joy to know that you had a wonderful time and that our contactless check-in system was seamless for you.We strive to provide our guests with a hassle-free and enjoyable stay, and we're thrilled to have met your expectations. Your positive review means the world to us, and we look forward to the opportunity to host you again in the future.Thank you for choosing us as your accommodation provider.Best regards.