Note fondée sur 445 évaluations de clients

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4,3 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
Le fait qu'il n'y ait pas de climatisation a rendu le sejour un peu plus difficile car il faisait très chaud dans la chambre et ce, même avec 2 ventilateurs. Sinon, le personnel était très aidant et très courtois. A distance de marche des attraits de la ville de Bath. Très belle terrasse et jardin à l'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Regards, Lansdown Grove Hotel. , Gestion de l’hôtel
Dear Carole, Thank you for your feedback! We understand that the lack of air conditioning made your stay less comfortable due to the heat, even with two fans provided. We're pleased to hear that our staff was very helpful and courteous and that you enjoyed the hotel's beautiful terrace and garden. It's great to know that the location was convenient for walking to the attractions in Bath. We appreciate your comments and hope to make your next stay more comfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse

Publié le 4 nov. 2023 sur Hotels
Bonne adresse. La chambre était confortable et d'une bonne taille. On a profité du parking (10£ par jour). L'hôtel n'est pas très loin du centre de Bath, une quainzaine de minutes à pied. Il y a aussi des bus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par Shahaji Nawale, Night Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Phillip,I'm glad you found a great place! It sounds like the room was comfortable and spacious, and the parking option was convenient at 10 per day. The hotel's proximity to the center of Bath, just a 15-minute walk away, and the availability of buses make it even more convenient. Enjoy your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
Le seul point faible est que l’hôtel s’annonce près de tout à distance de marche. Mais à moins d’être très en forme la remontée du centre jusqu’à l’hôtel est quasi impossible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par Shahaji Nawale, Night Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Josee,Thank you for your feedback. It appears that the hotel claims to be within walking distance of everything, but the uphill walk back to the hotel from the center can be quite challenging unless you are in very good shape. This is valuable information for others to consider, especially if they might find the uphill walk difficult. Your input is helpful for prospective guests and the hotel management.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mai 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Charmigt och genuint hotell.

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Mysigt och lugnt hotell i fantastiska Bath (har du inte varit i Bath så åk dit!) Stort, fint och välinrett rum. Badrum av det äldre slaget men fantastisk säng med duntäcke och många fluffiga kuddar. Att tänka på är att hotellet ligger precis vid en brant backe. Har du tung packning eller dåliga ben är rådet att ta en buss (stannar precis utanför) från stationen. För oss med starka, friska ben och lättare ryggsäckar var det inga problem att gå.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Team Lansdown Grove, Gestion de l’hôtel
Hi Rebecka,Tack för din underbara recension! Vi är glada att höra att du gillade din vistelse på vårt mysiga och lugna hotell. Det är underbart att du uppskattade det rymliga, välmöblerade rummet och den bekväma sängen med fluffiga kuddar.Ditt tips om den branta backen och bussalternativet är till stor hjälp för framtida gäster. Vi är glada att promenaden var hanterbar för dig och hoppas kunna välkomna dig tillbaka vid ditt nästa besök i Bath!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Beautiful hotel. Staff were very friendly and helpful. We thought car park was full but there was another car park and the receptionist told us there was a space. He also said we could leave the car there the next day to explore Bath. Room was comfortable and clean. It was facing a busy road so a little noisy with window open. But we still had a great stay and would recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Shamsher, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. Your kind patronage is truly valued. Best RegardsFront Desk
1 sur 5
par un voyageur

Substandard room not fit for purpose

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Very disappointing. Firstly, we wrote to add breakfast but didn’t receive a reply so not a good start. The room (211) was poor value: quite small, tired décor (eg they had removed a lock from the door but hadn’t filled it properly or painted it) and was very dark due to windows opening onto an overgrown bank close to the window, restricting the light. But the main issue was in the bathroom. When we returned from dinner, that there was water on the bathroom floor, and the carpet outside the bathroom was wet. In the morning, my wife had a shower and immediately the tray filled up with water and an hour later, it was still as full so the drain was completely blocked, so I was unable to shower. When we complained to the hotel, we were told this had never happened before - blatantly untrue because, as well as water in the bathroom before showering, the carpet by the bathroom was wet and stained, clearly from previous floods. The Manager refused to give us any refund on the room, saying we had to speak to Hotels.com (which we knew was nonsense) and offered us a paltry £16 discount on our bar bill which, after much wrangling, he eventually increased to £30. We paid the balance but made it clear that we didn't consider this to be sufficient compensation for the room problems because the Hotel had knowingly put us in a substandard room that was not fit for purpose due to a known problem. We did write to Hotels.com but didn't even receive an acknowledgement. Poor service all round.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Shamsher, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for sharing your detailed feedback about your experience, and it is disappointing it know that we could not meet your expectation during your recent visit with us. Rest assured that valued feedback shared with the management. Your kind patronage is truly valued. Best RegardsFront Desk
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Shamsher Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. Your kind patronage is truly valued. Best RegardsThe Management The Lansdown Grove Hotel, Bath
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Regards, Lansdown Grove Hotel. , Gestion de l’hôtel
Dear Stephen, Thank you for your review, we wish to see you soon!!