Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Expedia
Service déplorable. Pas de place au restaurant. Temps d’attente. Erreurs dans facturation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2023 par Megan Ricards, Reception Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Helene, Thank you for your balanced review we really appreciate your feedback, we apologise for the shortfalls experienced during your stay with us this time around.We hope you choose to stay with us again in the near future so we can rectify your above points. Best Wishes,
1 sur 5
par un voyageur

Hôtel à l’abandon! Petit déjeuner horrible

Publié le 1 juin 2019 sur Hotels
Hôtel à l’abandon! Chambres mal entretenues et vieillottes, service au restaurant catastrophique, nourriture de mauvaise qualité, quel dommage d’avoir un potentiel et de ne pas l’exploiter... la piscine fait sale et manque d’entretien. Les jets massants sont couverts de calcaires et ne fonctionnent plus, les douches sont froides, et une odeur désagréable se dégage du hammam... Le petit déjeuner n’est vraiment pas bon... nous sommes partis tellement rien n’allait! Fuyez... Seul point positif: l’accueil à la réception par une jeune québécoise charmante et une manager française très agréable. Poorly maintained and outdated rooms, catastrophic restaurant service, poor quality food ... the pool is dirty, lack of maintenance. The massage jets are covered with limestone and no longer work, showers are cold, and an unpleasant smell emerges from the steam room ... The breakfast is really not good ... we left! Run away... One positive point: at reception, a charming young receptionist from Quebec and a very pleasant French manager.
5 sur 5
par un voyageur de Roanne,fr

Publié le 29 déc. 2018 sur Expedia
Magnifique hotel , luxueux , excellent service et bonne réactivité a toutes les demandes. Tres bon restaurant gastronomique. Hotel a 5 min a pied du centre ville de Bath
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The property is beautiful, we had an amazing time there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Dear Anamaria,Greetings from Macdonald Bath Spa!Thank you so much for your lovely feedback. We are glad to read that you have enjoyed your stay with us. we cannot wait to welcome you back again at our beautiful hotel.Kind regardsManagement team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Good evening,Thank you for your lovely rating. We are very pleased that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again very soon.Best wishes,
4 sur 5
par un voyageur

Nice hotel but more for couples/older guests

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Fantastic hotel, great location and nice spa, only downside was went with 9yr old daughter and access/rules for pool/spa area quite restrictive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Daniel,Greetings from Macdonald Bath Spa!Thank you so much for your lovely feedback. We are glad to read that you have enjoyed your stay with us. we cannot wait to welcome you back again at our beautiful hotel.Kind regardsManagement team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The property is beautiful and confortable. The room was nice and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Dear Anamaria,Greetings from Macdonald Bath Spa!Thank you so much for your lovely feedback. We are glad to read that you have enjoyed your stay with us. we cannot wait to welcome you back again at our beautiful hotel.Kind regardsManagement team.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Good evening,Thank you for taking the time to rate us following your experience at the Bath Spa. Please accept our sincere apologies for the inconveniences caused during your visit. Once again, please accept our sincere apologies and do not hesitate to contact me directly should you want to discuss your experience further.Best wishes,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Good evening,Thank you for taking the time to rate us following your experience at the Bath Spa. Please accept our sincere apologies for the inconveniences caused during your visit. Once again, please accept our sincere apologies and do not hesitate to contact me directly should you want to discuss your experience further.Best wishes,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Good evening,Thank you for your lovely rating. We are very pleased that you enjoyed your stay with us.We hope we will see you again very soon.Best wishes,