Note fondée sur 22 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
This is a fairly new property. Well maintained. Very spacious rooms. They were still building the gym - the one thing that was missing. Good food available at the restaurant. Breakfast is great as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2020 par Manish K Bhandari, Gestion de l’hôtel
Dear Shabnum, Thank you so much for your review. We are glad that you had a wonderful stay at Country Inn & Suites by Radisson, Bathinda. We look forward to see you soon in near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2019 par Manish K Bhandari, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for staying with us and reviewing us on Expedia. We are pleased that you had an awesome and comfortable stay at Country Inn & Suites by Radisson, Bathinda. We look forward to see you in near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2019 sur Expedia
Disappointed. The AC didnt worked effectively. Temperature was always at 26 no matter what temperature you set in the thermostat. In summers it was worst experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par Jagdeep Guleria, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We apologies for the inconvenience you had during your stay. On your request the technician did his best to sort out the issue. Unfortunately, the fault couldn't be rectified. The Night Manager did offered you an upgraded room and apologized for the inconvenience you had with the cooling.
4 sur 5
par un voyageur

Nice clean

Publié le 23 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par AFOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next stay. Thanks & Regards Team CIS BAthinda
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par AFOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the dissatisfaction of your stay. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We hope for another opportunity to exceed your expectations. Thanks & Regards Team CIS Bathinda
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2019 sur Expedia
Lift carpet was stinking, bad odour in the room without Centerlise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par AFOM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the dissatisfaction of your stay. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We hope for another opportunity to exceed your expectations. Thanks & Regards Team CIS Bathinda