Note fondée sur 957 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2019 sur Expedia
Tres bonnes prestations mais un quartier assez décevant proximité du train et de inmeubles assez délabrés
4 sur 5
par un voyageur

Séjour à bâton rouge

Publié le 17 avr. 2019 sur Hotels
Très bon hôtel confortable et en centre ville . Il faut donner une caution à l arrivée .
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2019 sur Hotels
Belle Hôtel à distance de marche du Old state capitole, USS kidd museum, Third street. L'hôtel semble vide, le hall immense est vide, buffet restaurant dans le milieu du hall est fermé, nous étions un samedi soir. Musique très forte joué de minuit à 2h00 du matin par des véhicules stationné dans la rue et l'hôtel ne prend aucune action.
5 sur 5
par un voyageur de Boisbriand

Près du centre des activités

Publié le 17 avr. 2018 sur Expedia
Excellent rapport qualité prix. Près du downton. Avons apprécié le cadeau de 10$ en jeton pour le casino.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2020 sur Expedia
Need a big upgrade today! Was not happy with rooms)! Need new everything!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2020 par The Belle of Baton Rouge, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with feedback of your stay. We are sorry to hear that your stay did not meet expectations and that you were not satisfied. This information has been communicated to the Belle's management staff. We take all comments seriously, our goal is to provide every guest with a great experience. Thank you, The Belle of Baton Rouge
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2020 par Belle of Baton Rouge, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for taking the time to share your review and we love the four stars! We are happy that you stayed at the Belle and had an enjoyable experience. We look forward to seeing you again, soon. Thanks again, Belle of Baton Rouge
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
Great front desk staff. Clean and quiet rooms. Lots of restaurants within walking distance. Fair price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2020 par Belle of Baton Rouge, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for taking time to leave us a review and giving us 5 stars! We are happy that you stayed at the Belle and enjoyed the benefits we have to offer. Our goal is provide a positive experience for all our guests. We look forward to seeing you again. Thank you, The Belle of Baton Rouge
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2020 par Belle of Baton Rouge, Gestion de l’hôtel
Hi, We appreciate you taking the time to leave us a review. We are sorry you did not enjoy your recent experience at the Belle of Baton Rouge and hope you will give us another chance to provide you with a positive experience. Thank you, The Belle of Baton Rouge
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par The Belle of Baton Rouge, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for taking time to leave us a review and giving us 4 stars! We are happy that you stayed at the Belle and enjoyed the benefits we have to offer. Our goal is provide a positive experience for all our guests. We look forward to seeing you again. Thank you, The Belle of Baton Rouge
3 sur 5
par un voyageur de New Orleans

Publié le 8 mars 2020 sur Expedia
I liked to walk alongside of the Mississippi River. There isn't any restaurant's in walking distance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par The Belle of Baton Rouge, Gestion de l’hôtel
Hi Deb, Thank you for taking the time to provide us with feedback of your stay. We are sorry to hear that your stay did not meet expectations and that you were not satisfied. This information has been communicated to the Belle's management staff. We take all comments seriously, our goal is to provide every guest with a great experience. Please give us another opportunity to provide you with a great experience. Thank you, The Belle of Baton Rouge