Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 déc. 2012 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Would NOT recommend for the price!

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
My room was just ok at best. Paid $10 extra for a pool view. Turns out all you could see was the roof of the first floor. The room smelled musty and the AC was noisy. The food at the restaurant was subpar at best. The chicken was dry and tasteless and the cake was stale. The bartender was arrogant but the drinks were good. So there's that. The pool area was nice and clean. Probably the only thing we really enjoyed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Dear Rachael,Thank you for taking the time to leave us your feedback. We apologize for the issues you mentioned and understand your frustration. We'll make note of your comments and have our management team take a look at it right away. Thank you again for leaving us your comments and we hope to have the opportunity to welcome you back to a better stay in the future. Safe travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback of the Crowne Plaza Baton Rouge.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback of the Crowne Plaza Baton Rouge.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
We were first put on the 4th floor only to find that one of the wings was being renovated. We asked to move and they graciously did so.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Dear Russell,Thank you for your feedback of the Crowne Plaza Executive Center. We're so pleased to hear our team was able to accommodate you with the room change. We hope to have the opportunity to welcome you again soon. Safe travels!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
It was a little run down and the suite we were in didn’t even have water bottles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Dear Todd,Thank you for taking the time to leave us your feedback. We apologize for the issues you mentioned and we understand your frustration. We'll make note of your comments and have our management team take a look at it right away. Thank you again for leaving us your comments and we hope to have the opportunity to welcome you back to a better stay in the future. Safe travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Lots of construction in hotel, other than that, it was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Dear Jill,Thank you for taking the time to leave us your feedback. We apologize for the issues with the noisy construction and we understand your frustration. We'll make note of your comments and hope to have the opportunity to welcome you again soon. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback of the Crowne Plaza Baton Rouge.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback of the Crowne Plaza Baton Rouge.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback of the Crowne Plaza Baton Rouge.