Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par fom, Gestion de l’hôtel
Thank You for staying at the Baton Rouge Marriott.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
I stayed while my daughter participated in a dance convention inside of the hotel. No complaints. Everything went smoothly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Baton Rouge Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how much you enjoyed your stay. We hope that you will visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Perfect for our stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Baton Rouge Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how much you enjoyed your stay. We hope that you will visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Graduation trip

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Always clean. Spacious and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Baton Rouge Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how much you enjoyed your stay. We hope that you will visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Baton Rouge Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how much you enjoyed your stay at the Baton Rouge Marriott. We hope that you will visit us again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Staff was great. Food at restaurant wasn’t great. The thing that would keep from ever staying in this hotel again is the noise from the highway and the strange noise in room. I was awoken multiple times at night as we heard our noises from the plumbing. It was awful. The shower next door and even our room was loud. I would never stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Baton Rouge Marriott, Gestion de l’hôtel
We appreciate your taking the time to provide feedback about your recent stay. We apologize that it fell short of our usual high standards. We hope that you will reconsider and give us another opportunity to earn back your trust. Please contact us at any time if you would like to discuss your stay issues further.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
I was helped right away. I was able to check late. The room was spacious and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Baton Rouge Marriott, Gestion de l’hôtel
We appreciate your taking the time to provide feedback about your recent stay. We hope that you will visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Baton Rouge Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know how much you enjoyed your stay. We appreciate your feedback and hope that you will visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Baton Rouge Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how much you enjoyed your stay. We hope that you will visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur de cypress

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Baton Rouge Marriott, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how much you enjoyed your stay. We hope that you will visit us again soon!