Note fondée sur 17 évaluations de clients

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2,9 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Had a great time at the motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi James, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Room was clean. Air conditioner works great! Lots of Hott water. Overall good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
It was an okay stay minus the cockroaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cody,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Ten out of 10?! We’re blushing. Thanks for your review, we really appreciate the support. Kaur J.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024
Husband awakened to find roach crawling on his arm. Ended up killing 9 roaches. Could not stay there a second night. Since we paid for 2 nights in a bundle we lost the money on 2nd night. Perhaps they should use that money on an exterminator. Nothing to hang clothes on (rod or hangers). No blow dryer, no ice or vending, no shampoo.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joshua, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6