Note fondée sur 328 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2023 sur Expedia
Nous avions booké plusieurs mois d’avance et a deux jours d’avis notre reservation a été cancellé pour overbooking nous avons trouvez ça très ordinaire
5 sur 5
par un voyageur de Toulon

Publié le 21 juill. 2022 sur Expedia
Accueil très sympa, chambre spacieuse, propre, bien équipée et confortable. Bonne wifi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Bonjour, merci d'être avec nous. Nous nous réjouissons de votre amour et de votre soutien continus. Salutations, Amelia.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2022 sur Expedia
Bien que nous avions réservé notre chambre depuis pkus d’une semaine, il n’y avait plus de chambre à notre arrivée! Très décevant! On nous a dit que l’hôtel était ‘overbooked’
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2022 par Joey, Gestion de l’hôtel
Sincères excuses ! Nous comprenons que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Ne vous inquiétez pas, nous travaillons continuellement à améliorer nos services pour que votre prochain séjour soit agréable. Salutations, Joey
4 sur 5
par un voyageur

quiet with nice management

Publié le 26 juill. 2020 sur Hotels
My room wasn't ready when I arrived (at 5 pm) but the people there were really nice and ready to help you out if you needed. The room was clean and the environment quiet. Definitely a good place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2020 par Andre, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us, François! We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Regards, Andre
4 sur 5
par un voyageur

Nice stay

Publié le 19 juill. 2020 sur Hotels
My room wasn't ready when I came (at 5 pm!) but the staff was very nice in general. The environment is calm, the place clean and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2020 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us, François! We will surely pass your feedback to our team responsible to improve your experience with us. Regards, James.
5 sur 5
par un voyageur

Bon accueil

Publié le 23 juill. 2019 sur Hotels
Arrivés pour deux nuits avec mon fils, nous avons été bien accueillis. La chambre était un peu froide à cause de la climatisation mais détail qui se règle. Le frigo et le micro onde permettent de se débrouiller pour manger.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear about the inconvenience you experienced during your stay. Please accept our apologies for any inconvenience caused. At OYO, we strive to provide a comfortable and hassle-free experience to all our guests. We appreciate your patience and understanding. Your feedback is valuable to us, and we will make sure to address the issues you have mentioned. If there is anything else we can assist you with or if you have any further concerns, please feel free to reach out to our team at guestsupport.na@oyorooms.com. We are here to help. Warm regards, Team OYO
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We value your insights and strive to make improvements based on your valuable comments. If you need any further assistance, please feel free to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com. Warm regards, Team OYO
1 sur 5
par un voyageur

Don’t believe the photos

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Cancelled my reservation with no for warning so they could rent my room out for more money because of poor planning on their part..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the cancellation of your reservation without prior notice. This is certainly not the experience we aim to provide. We assure you that we take the accuracy of our photos seriously and are constantly working to ensure they reflect the actual state of our rooms. Regarding the cancellation, we understand your frustration and will address this with the concerned team to prevent similar incidents in the future. Please reach out to guestsupport.na@oyorooms.com if you require further assistance or have any other concerns. We value your feedback and hope to have the opportunity to serve you better in the future. Best regards, Team OYO
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Just outdated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your honesty and we're sorry to hear that you found our rooms outdated. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests. We value your feedback and will definitely take it into consideration as we work on improving our services. If there's anything specific you would like to share with us, please feel free to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com. We are here to assist you further. Warm regards, Team OYO